Hjælp til makep

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
9 svar
1 synes godt om
25. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har altid været dårlig til makeup, gider ikke til at bruge tid på det, så lægger mascara hver morgen (da jeg har meget korte og lyse vipper, og ligner en der er syg uden) og sjælden anden makeup. Men kunne rigtig godt tænke mig at lære det, og få nogle tips til hvad der passer til mig. Har prøvet at søge efter videoer på youtube, men synes ikke det er noget jeg kan bruge til noget, og desuden vil jeg hellere have en irl til at hjælpe. Men hvor går man lige hen forat finde sådan en? Meget gerne billigt da jeg er på su. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

A. Nonymsen

Frederikke80 skriver:

Har altid været dårlig til makeup, gider ikke til at bruge tid på det, så lægger mascara hver morgen (da jeg har meget korte og lyse vipper, og ligner en der er syg uden) og sjælden anden makeup. Men kunne rigtig godt tænke mig at lære det, og få nogle tips til hvad der passer til mig. Har prøvet at søge efter videoer på youtube, men synes ikke det er noget jeg kan bruge til noget, og desuden vil jeg hellere have en irl til at hjælpe. Men hvor går man lige hen forat finde sådan en? Meget gerne billigt da jeg er på su. 

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor... men kosmetologskoler er gode...

Da jeg selv læste til kosmetolog havde vi ind imellem kunder der kom og skulle have lagt f.eks en alm dag make-up, her snakker man også farver, men også giver tips og tricks til hvordan man ligger en fin make-up..

Også er det jo til elev priser

Anmeld

25. maj 2014

Leneur

Frederikke80 skriver:

Matas, Salling og Magasin har nogen gange en makeup bod hvor du kan få lagt makeup og få gode råd ganske gratis, du skal bare passe på, for de vil jo også gerne sælge dig tingene...

Anmeld

25. maj 2014

Isabella_mor

tit er der også nogle søde damer i Matas f.eks. som gerne vil hjælpe  

Anmeld

25. maj 2014

Billemyre

Udover alle de andre gode råd oven over, så kan man også bestille en 'makeup aften' hos Body Shop.
Hvis du samler nogle veninder/kollegaer/familie, så koster det kun 50,- pr. person.

Her er et link:
http://www.thebodyshop.dk/services/butikker.aspx?topcode=makeupaften

Anmeld

25. maj 2014

Frederikke80

A. Nonymsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor... men kosmetologskoler er gode...

Da jeg selv læste til kosmetolog havde vi ind imellem kunder der kom og skulle have lagt f.eks en alm dag make-up, her snakker man også farver, men også giver tips og tricks til hvordan man ligger en fin make-up..

Også er det jo til elev priser

Bor i nærheden af Aalborg, der må de da have en skole. Kan man bare henvende sig derinde og spørge om de kan hjælpe?

Anmeld

25. maj 2014

Frederikke80

Leneur skriver:

Matas, Salling og Magasin har nogen gange en makeup bod hvor du kan få lagt makeup og få gode råd ganske gratis, du skal bare passe på, for de vil jo også gerne sælge dig tingene...

Ja, skal nok ikke lige være ved de dyreste mærker, så kommer den til at stå på pasta og ketchup resten af måneden  Men kunne jo prøve og se om der er nogen til at hjælpe, ved de lidt billigere mærker.

Anmeld

25. maj 2014

Frederikke80

Isabella_mor skriver:

tit er der også nogle søde damer i Matas f.eks. som gerne vil hjælpe  

Har bare ikke så god erfaring med matas, men kunne jo prøve i en anden filial

Anmeld

25. maj 2014

Frederikke80

Billemyre skriver:

Udover alle de andre gode råd oven over, så kan man også bestille en 'makeup aften' hos Body Shop.
Hvis du samler nogle veninder/kollegaer/familie, så koster det kun 50,- pr. person.

Her er et link:
http://www.thebodyshop.dk/services/butikker.aspx?topcode=makeupaften

Kigger lige på det, tak for svar

Anmeld

26. maj 2014

A. Nonymsen

Frederikke80 skriver:

Bor i nærheden af Aalborg, der må de da have en skole. Kan man bare henvende sig derinde og spørge om de kan hjælpe?

Ja du ringer bare så kan de helt sikkert hjælpe dig, er selv fra Sjælland så kender ikk lige en skole...

men det er godt for de kan hjælpe dig med hvilke farver og hvordan du skal lægge det så det passer til dit ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.