nogle som bestiller tøj fra h og m?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
12 svar
15 synes godt om
25. maj 2014

EnGodMor

Halløj. 

Er der nogle af jer herinde, som har bestilt eller som plejer at bestille tøj fra h og m? 

Kunne godt tænke mig at vide om deres tøj størrelser til mænd og kvinder, er de små eller store i deres størrelser? Eller passer det som hvis man bare købte den størrelse som man plejer at bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Købmagerkonen

EnGodMor skriver:

Halløj. 

Er der nogle af jer herinde, som har bestilt eller som plejer at bestille tøj fra h og m? 

Kunne godt tænke mig at vide om deres tøj størrelser til mænd og kvinder, er de små eller store i deres størrelser? Eller passer det som hvis man bare købte den størrelse som man plejer at bruge?

Jeg kender kun til deres HM+ str og de er i hvert fald små i størrelsen. Jeg bruger altid en str større hos HM end jeg plejer hos andre mærker. Jeg ved selvfølgelig ikke om dette også gælder for deres "normale" linie

Anmeld

25. maj 2014

SandraXOXO

Jeg synes de er små i det.. I forhold til alle de andre butikker. Men hvis man bare lige er opmærksom på det, så er tøjet lækkert og kommer gerne efter en uge. :-)

Anmeld

25. maj 2014

Jj1709

EnGodMor skriver:

Halløj. 

Jeg synes det er meget alm. i størrelsen, ihvertfald det jeg har bestilt 

Anmeld

25. maj 2014

Moster Lagkage

SandraXOXO skriver:

Jeg synes de er små i det.. I forhold til alle de andre butikker. Men hvis man bare lige er opmærksom på det, så er tøjet lækkert og kommer gerne efter en uge. :-)

Ved du om man kan returnere det i butikkerne, eller om man skal sende det tilbage hvis der er noget der ikke passer?

Anmeld

25. maj 2014

stjernehimmel

EnGodMor skriver:

Halløj. 

jeg har købt rigtig meget igennem H og M.. 

Jeg synes det mindst er 1 nr mindre i størrelsen.... og er holdt med at købe der da jeg synes kvaliteten er dalet rigtig meget indenfor de sidste par år desværre 

Anmeld

25. maj 2014

stjernehimmel

Moster Lagkage skriver:

Ved du om man kan returnere det i butikkerne, eller om man skal sende det tilbage hvis der er noget der ikke passer?

Du skal sende det tilbage... butikker og net er adskildt og meget af det har de slet ikke i butikkerne ;-)

Anmeld

25. maj 2014

BabyMus

Jeg har købt derfra massere af gange, og jeg synes som regel at det passer i størrelsen. Nogle enkelte gange kan det godt være for stort dog og så skulle man have haft en størrelse mindre. Det er bare sådan det er på mig, det er jo nok forskelligt fra person til person.

Anmeld

25. maj 2014

Moma

Jeg synes, det er småt i størrelsen

Anmeld

25. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes det er meget normalt i størrelsen. Har både prøvet at få noget der var for stort og for småt, selvom jeg havde købt den størrelse jeg plejede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.