Sund og ikke mindst NEM morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. maj 2014

Lullaby

Det ender nemlig altid med, at jeg først spiser kl. 10. Og der spiser jeg som regel frugt. Men tænker at der nok skal noget indebords før for at få min forbrænding igang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Maja88

Skyr..
Knækbrød

Rugbrød

Anmeld

25. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Havregrød med kanel 

Skyr 

youghurt med vanilje (evt. mef havregryn)

Anmeld

25. maj 2014

B&J

nemt knækbrød med ost eller pålæg sundt

eller yoghurt med noget frugt hvis du kan lig det eller noget hjemmelavet drys

Anmeld

25. maj 2014

Sahara82

Lullaby skriver:

Det ender nemlig altid med, at jeg først spiser kl. 10. Og der spiser jeg som regel frugt. Men tænker at der nok skal noget indebords før for at få min forbrænding igang..

Skyr m. friske bær og nødder. Meget nemt, hurtigt og sundt :-)

Anmeld

25. maj 2014

bøllen

Lullaby skriver:

Spiser selv skyr med hj.lavet müsli friske bær og honning. Nemt og smager godt

Anmeld

25. maj 2014

Mor til Ella

Lullaby skriver:

Skyr med pære vanille smag. Mums

Anmeld

25. maj 2014

Troldemommi

Lullaby skriver:

Jeg spiser en eller ofte stk to stykker rugbrød med makrel i tomat  jeg ved godt det lyder underligt men jeg tror nærmest jeg er afhængig af det nu 

Monica 

Anmeld

25. maj 2014

Victoria2013

Lullaby skriver:

Jeg kan godt lide at spise knækbrød (Wasa Delikatess) med Cheasy hytteost på til morgenmad - det er både nemt, sundt og mættende

Anmeld

25. maj 2014

mor88

Lullaby skriver:

Havregrød med rosiner eller bær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.