Hun slikker på mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
10 svar
5 synes godt om
25. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja alberte der snart bliver 2 år, har en ide om at man godt må slikke på mor.

Når jeg putter hende om aftnen, og vi sidder og putter i hendes stol, ka jeg pludselig mærke at hun lige ska slikke på min hals, kinder og hvor der ellers lige er bart hud. Siger ar ar til hende, også stopper hun, men lidt efter gør hun det igen.

Hun gør det ik på kærsten eller andre, så syntes det er lidt skørt. 

Andre der kender til det? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Røverdatter

Min Birk på 2 1/5 gør det også nogle gange. Jeg har lagt mærke til at det er startet efrer jeg har fået kæreste (hvor jeg førhen var alene). Jeg tror faktisk det kan være deres måde at udtrylke lidt kærlighed på. De ser jo vi gør det med vores elskede, så hvorfor ikke også dem. Men jeg fortæller bare med smil på læben at han gerne må kysse mor uden tunge. Det fungerer meget godt :-)

Anmeld

25. maj 2014

Mother-love

Isabella har også været rigtig slem til at slikke på os.
Det er ikke så slemt mere. Tror det er en fase de skal igennem omkring 2 års alderen.

Vi blev bare ved med at sige hun skulle lade være for det var altså lidt ulækkert.
Og nu bliver hun 3 på fredag. Og kan egentlig ikke huske hvornår det stoppede. Det stoppede bare

Anmeld

25. maj 2014

StineW79

Røverdatter skriver:

Min Birk på 2 1/5 gør det også nogle gange. Jeg har lagt mærke til at det er startet efrer jeg har fået kæreste (hvor jeg førhen var alene). Jeg tror faktisk det kan være deres måde at udtrylke lidt kærlighed på. De ser jo vi gør det med vores elskede, så hvorfor ikke også dem. Men jeg fortæller bare med smil på læben at han gerne må kysse mor uden tunge. Det fungerer meget godt :-)

Ja det er helt sikkert en udtryks form, for kærligheds erklering.

Men hun ka sagtens finde ud af at mysse/ kysse rigtig. Der stikker hun ik tungen ud.

Ska måske lige tilføjes at kærsten, er hendes far, så det er ik fordi der er kommet en ny mand til osv.

Men hun er bare en lille bandit! Vh stine

Anmeld

25. maj 2014

StineW79

Havanagila skriver:

Isabella har også været rigtig slem til at slikke på os.
Det er ikke så slemt mere. Tror det er en fase de skal igennem omkring 2 års alderen.

Vi blev bare ved med at sige hun skulle lade være for det var altså lidt ulækkert.
Og nu bliver hun 3 på fredag. Og kan egentlig ikke huske hvornår det stoppede. Det stoppede bare

Ja hun begyndte på det for nogle mdr'er siden, men syntes hun har været helt tosset til det, især den sidste uges tid. Siger også bare ar ar, hvilket virker, men lidt efter gør hun det igen! 

Lille tosse! Vh stine

Anmeld

25. maj 2014

FogL

Tror det er noget tryghed/hygge. Lidt ligesom min pige på 2,3 år stikker hænderne ned til mine bryster Gør hun ikke på manden eller andre

Anmeld

25. maj 2014

Anonymo

StineW79 skriver:

Når jeg putter hende om aftnen, og vi sidder og putter i hendes stol, ka jeg pludselig mærke at hun lige ska slikke på min hals, kinder og hvor der ellers lige er bart hud. Siger ar ar til hende, også stopper hun, men lidt efter gør hun det igen.

Hihihi, ej hvor sjovt.  Tænker det er noget tryghed eller kærligheds halløj?

Anmeld

25. maj 2014

mor88

Ej, hvor sjovt.. Vores datter har også haft den periode omkring 2 års alderen, og her gik jeg og troede at det var på grund af at dagplejemoren har en hund men det kan godt være at det har været en form for anderledes kærlighedserklæring

Anmeld

25. maj 2014

StineW79

Freyjasmor skriver:

Tror det er noget tryghed/hygge. Lidt ligesom min pige på 2,3 år stikker hænderne ned til mine bryster Gør hun ikke på manden eller andre

Ja her vil hun også gerne lige prøve at snige hånden ind i trøjen, og hvis jeg ligger og putter med hende i sengen, udbryder hun lige pludselig BABBER, BABBER, BABBER, hvis hun lige ser et bryst tosset unge! Vh stine

Anmeld

26. maj 2014

StineW79

Norit skriver:

Hihihi, ej hvor sjovt.  Tænker det er noget tryghed eller kærligheds halløj?

Ja det er lidt sjovt, men også lidt ulækkert, og vildt svært ik at grine lige den første gang hun gør det! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.