Scanningsjordemoderen i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
11 svar
1 synes godt om
25. maj 2014

stm2812

Hej piger.

er der nogle af jer der har erfaring med scanningsjordemoderen inde i århus? 

Hvis man er 8-9 uger henne, foretager de så en indvendig scanning? 

Vi skal derind i morgen og glæder mig helt vildt til at se bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Soleil

Jeg har brugt dem rigtig meget og de er rigtig søde  Jeg fik hende der hedder Signe og hun er rigtig dygtig! Jeg var der allerede 4+? og der kunne hun allerede se det udvendigt og har efterfølgende været der mange gange, hvor det hele er foregået ude å maven 

Held og lykke 

Anmeld

25. maj 2014

SHERO

Super god erfaring. Virkelig sød og dygtig, vi fik endda et enkelt 3D selvom det bare var en almindelig kønsscanning... Jeg blev nød til t blive scannet indvendigt da jeg åbentbart er lidt svær at scanne...

Anmeld

25. maj 2014

Christine

stm2812 skriver:

Hej piger.

er der nogle af jer der har erfaring med scanningsjordemoderen inde i århus? 

Hvis man er 8-9 uger henne, foretager de så en indvendig scanning? 

Vi skal derind i morgen og glæder mig helt vildt til at se bebs

Jeg er blevet scannet af Pia i 3 graviditeter, og jeg er ikke i tvivl om at jeg fik den bedste og kyndigste behandling man kan få  

Vil til enhver tid anbefale dem. Ved ikke mht indvendig scanning, men det lyder sandsynligt når du ikke er længere henne..

Anmeld

25. maj 2014

LinLin

Jeg har været der een gang (sidste sommer) hvor det desværre viste sig baby var død...

MEN hun var så sød hende der scannede mig! Fik arrangeret med Skejby at vi skulle komme og tog sig tid til at vi kunne komme " ordentligt" ud af døren igen... Og hun tog heller ikke betaling... (Det ved jeg ikke om nogen kunne finde på)

Denne gang har vi brugt dem i City vest, men det er absolut ikke pga vi var utilfredse med dem inde i midtbyen, men fordi jeg er bange for at komme derind igen (ret irrationelt, men sådan er det...)

Anmeld

25. maj 2014

stm2812

Soleil skriver:

Jeg har brugt dem rigtig meget og de er rigtig søde  Jeg fik hende der hedder Signe og hun er rigtig dygtig! Jeg var der allerede 4+? og der kunne hun allerede se det udvendigt og har efterfølgende været der mange gange, hvor det hele er foregået ude å maven 

Held og lykke 

Det lyder godt syntes også kun jeg har kunnet finde meget positivt om dem derude og dejligt de ved hvad de foretager sig, så man føler man er i gode hænder

Anmeld

25. maj 2014

stm2812

Tullen85 skriver:

Super god erfaring. Virkelig sød og dygtig, vi fik endda et enkelt 3D selvom det bare var en almindelig kønsscanning... Jeg blev nød til t blive scannet indvendigt da jeg åbentbart er lidt svær at scanne...

Super dejligt at høre 

hvordan foregår det indvendigt? Der er ikke lidt smerter ved det? Bare ubehag?

Anmeld

25. maj 2014

stm2812

Christine skriver:

Jeg er blevet scannet af Pia i 3 graviditeter, og jeg er ikke i tvivl om at jeg fik den bedste og kyndigste behandling man kan få  

Vil til enhver tid anbefale dem. Ved ikke mht indvendig scanning, men det lyder sandsynligt når du ikke er længere henne..

Ej men det lyder som om det er det rigtige sted vi har valgt så kan også kun finde meget godt om dem på nettet, men nogle gange er det rart at kunne høre det fra folk man har set lidt til herinde f.eks

Anmeld

25. maj 2014

stm2812

LinLin skriver:

Jeg har været der een gang (sidste sommer) hvor det desværre viste sig baby var død...

MEN hun var så sød hende der scannede mig! Fik arrangeret med Skejby at vi skulle komme og tog sig tid til at vi kunne komme " ordentligt" ud af døren igen... Og hun tog heller ikke betaling... (Det ved jeg ikke om nogen kunne finde på)

Denne gang har vi brugt dem i City vest, men det er absolut ikke pga vi var utilfredse med dem inde i midtbyen, men fordi jeg er bange for at komme derind igen (ret irrationelt, men sådan er det...)

Forstår udemærket godt du har det sådan. Det er jo en mega hård besked at få, så det er nok svært at undgå. Det sted er bare forbundet med en masse dårlige associationer for dig

Anmeld

25. maj 2014

SHERO

stm2812 skriver:

Super dejligt at høre 

hvordan foregår det indvendigt? Der er ikke lidt smerter ved det? Bare ubehag?

Overhovedet ikke, det er ikke specielt ubehageligt, og slet ikke som en GU..,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.