nogen private dagplejer der vil svare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
8 svar
2 synes godt om
25. maj 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Overvejer at blive privat dp.

Men vil gerne høre lidt om økonomi.
Hvad koster en dp plads hos jer.
Får i højre fradrag ved at være privat.
Er der andet økonomisk. Der er godt at have med i sine overvejelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Fuglemor

hannetheis skriver:

Overvejer at blive privat dp.

Men vil gerne høre lidt om økonomi.
Hvad koster en dp plads hos jer.
Får i højre fradrag ved at være privat.
Er der andet økonomisk. Der er godt at have med i sine overvejelser?

En plads hos mig koster 7111 kr. Tilskud fra kommunen er 5111 og egen betaling 2000 kr. 

Du får et fradrag på 50% er det i år! men du kan også vælge at trække faktiske udgifter fra. Men det kræver du ved hvad du bruger hver måned. De fleste vælger fradraget.

jeg står for mad, bleer og solcreme. Jeg oplevede at forældrene glemte at tage bleer med så det her var nemmest.

Anmeld

25. maj 2014

hannetheis

Fuglemor skriver:

En plads hos mig koster 7111 kr. Tilskud fra kommunen er 5111 og egen betaling 2000 kr. 

Du får et fradrag på 50% er det i år! men du kan også vælge at trække faktiske udgifter fra. Men det kræver du ved hvad du bruger hver måned. De fleste vælger fradraget.

jeg står for mad, bleer og solcreme. Jeg oplevede at forældrene glemte at tage bleer med så det her var nemmest.

Tak for svar.

Anmeld

26. maj 2014

stjernen

Her hos mig skal de betale 7000 kr. De får et tilskud på 5157 kr.

Jeg står for mad, bleer, solcreme, pudder/creme til numsen. Har også skriftetøj i alle str fra 74-110, men overtøj står de selv for

Anmeld

27. maj 2014

Dagplejen Små Spirer Hadsten

Hej

Her hos mig betaler de også 7000 pr. mdr. Forældrenes egenbetaling er 2075. De skal selv medbringe bleer og skiftetøj og evt. specialkost. Resten sørger jeg for

Anmeld

28. maj 2014

hannetheis

Dagplejen Små Spirer Hadsten skriver:

Hej

Her hos mig betaler de også 7000 pr. mdr. Forældrenes egenbetaling er 2075. De skal selv medbringe bleer og skiftetøj og evt. specialkost. Resten sørger jeg for

Mange tak for svar

Anmeld

28. maj 2014

Fuglemor

Der er nogle facebook grupper hvor du også kan finde svar. Privat dagpleje Danmark og private dagplejere.

Anmeld

28. maj 2014

hannetheis

Fuglemor skriver:

Der er nogle facebook grupper hvor du også kan finde svar. Privat dagpleje Danmark og private dagplejere.

fedt vil jeg prøve at se på

Anmeld

21. september 2014

Christina1011

Hej

Ved ikke om du har besluttet dig for at tage springet som privat dagplejer, men det er uden tvivl verdebs bedste job :-D hvis du har eller stadig er interesseret,  er du velkommen til at kigge forbi min hjemmeside

www.christinas-dagpleje.dk

Held & lykke :-)

Mvh. Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.