Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:
Det værste for mig var den massive hovedepine men det var nok en blanding af manglende kulhydrat og sukker som var en stor del af mit liv.. jo det er det til tider. Når man skal noget er det ik altid lige let. Morgenmaden er den jeg har sværest ved. Syntes det tager langtid at lave noget jeg gider spise til morgenmad.
Har desværre sjusket med det her på det sidste så må op på hesten igen. Det er en livsstil med mange fordele. På 4 uger tabte jeg 8kg og 25cm så det virker. Nu mangler jeg bare lige de sidste 8.
Hold da op

hvor er det flot klaret

Er det på LCHF du har tabt alle de kg?
Træner du så ved siden af?
Jeg må indrømme at jeg generelt ikke er god til at spise, så det at jeg nu har sat fokus på dette og prøver at slippe af med alle de dårlige vaner, gør at jeg rent faktisk får noget at spise flere gange om dagen, og ikke overspiser hver gang. Det er måske også derfor det går så godt ind til videre.
Jeg er nu på 8. Dag, og jeg kan mærke motivationen stiger med at dellerne bliver mindre (har ikke vejet mig endnu, så ved ikke hvordan det reelt går)
Jeg har haft svært ved at gå i motionscenteret her på det seneste, så har intensiveret træningen herhjemme.

Men der er laaaaaaaang vej endnu
25 cm..... Det er da godt nok helt vildt
Anmeld