En rigtig øjenåbner ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2009

dorthemus

Er der nogen der har læst: "han er bare ikke vild med dig"
Jeg læste den i toget på vej til Fyn og kunne slet ikke styre latteren
Hvor er den bare befriende sand....og hvor har vi kvinder dog mange undskyldninger/bortforklaringer når vi bare ikke vil indse at den mand vi har kastet vores blå/grønne/brune øjne på bare ikke er lige så vild med os som vi er med dem.

LÆS DEN OG BLIV KLOGERE...og spild så ikke mere tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke læst den, men jeg har lige flyttet tråden 

Anmeld

12. august 2009

oo

åååh ja! jeg så den på film for nylig og Søren sad med åben  mund og polypper og sagde "jamen HVORFOR sir damerne alle de løgne til hinanden?" og så måtte jeg jo fortælle ham, at hver evig eneste lille løgn har jeg hørt på den ene eller den anden måde i mit liv. filmen starter rigtig fint med en episode hvor en lille pige blir slået af en lille dreng og derefter får at vide af alle de voksne mødre på legepladsen, at det er jo fordi han er foreeeeeelsket i hende, for den man elsker tugter man jo!
altså! hvad fa'en er det oss lige for noget at lære børn/piger?

de veninder jeg har idag er heldigvis af den type der sir sandheden - også selvom den er ilde hørt! den ene af dem fortalte sidst vi sås, at hun var begyndt at kalde os, sine "fissemænd" istedet for veninder, fordi der var lidt mere ærlig mandesnak over vores samtaler end der var venindesladder

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

åååh ja! jeg så den på film for nylig og Søren sad med åben  mund og polypper og sagde "jamen HVORFOR sir damerne alle de løgne til hinanden?" og så måtte jeg jo fortælle ham, at hver evig eneste lille løgn har jeg hørt på den ene eller den anden måde i mit liv. filmen starter rigtig fint med en episode hvor en lille pige blir slået af en lille dreng og derefter får at vide af alle de voksne mødre på legepladsen, at det er jo fordi han er foreeeeeelsket i hende, for den man elsker tugter man jo!
altså! hvad fa'en er det oss lige for noget at lære børn/piger?

de veninder jeg har idag er heldigvis af den type der sir sandheden - også selvom den er ilde hørt! den ene af dem fortalte sidst vi sås, at hun var begyndt at kalde os, sine "fissemænd" istedet for veninder, fordi der var lidt mere ærlig mandesnak over vores samtaler end der var venindesladder

Fissemænd!! HAHAHAAA, hvor godt!

Jeg har også set filmen...og dén scene ER meget sigende, og jeg kan love dig, at jeg aldrig vil sige sådan mere når drengene i børnehaven er strenge overfor pigerne...og heller ikke hvis jeg får en datter.....og får jeg en dreng bliver han opdraget ordentligt...sgu´!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.