var jeres børn med til festen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
6 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Havde i jeres børn med til festen og hvor længe var de med?

Skriver anonym pga familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

LJMNA

Vi holdte vores bryllup i haven, indenfor lå de 2 små og sov mens barnepiger sad hos dem, da vi havde spist kom den store ind til barnepigen

Anmeld

23. maj 2014

MorTil4<3

Anonym skriver:

vi har godt nok ikke holdt bryllup endnu

men NÅR vi skal så er børnene self velkomne!!

de er familie uanset alder, og familien skal med til en så stor og begivenheds dag

så ville jeg nok finde en babysitter der vil tage sig af børnene når de er trætte

og så vil jeg nok sende dem med mormor hjem og hygge, så jeg kunne nyde en dags tid med min mand efter hihi

Anmeld

23. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Vi skal nu først giftes til august, men her kommer vores pige på tre år med. Og gæsterne er også velkomne til at medbringe deres børn. Vi har aftalt med min søster, at de tager vores datter med hjem, når de mener deres et år yngre pige også skal hjem. 

Ville personligt ikke selv holde mit bryllup uden mit barn, men det er jo hvad man er til. 

Anmeld

23. maj 2014

lineog4

Ja de var med - men var heller ikke en fest hvor vi sad til bords - det var mere åben hus agtigt og en afslappet stemning.

Anmeld

23. maj 2014

Frk.S

Ja, vi havde Freja med. 

Hun var med fra kirken, hvor vi så også havde barnepige med (hun underholdt bl.a. da vi fik taget billeder - så fik vi taget både med og uden Freja).

Så havde barnepigen sit eget rum imens vi spiste. Efter hovedretten, da Freja var mæt... og træt kom barnepigen og tog Freja med på værelse, hvor hun puttede hende. Hun var så ved hende om natten og stod op og gav hende morgenmad. 

Det fungerede perfekt. 

Anmeld

23. maj 2014

Ryberg

Festen var uden børn, men vores søn var med i kirke og til spisningen, men omkring kl. 19, havde vi en barnepige der kørte ham hjem og lagde ham i seng og passede ham, så vi andre kunne feste

Der var stor forståelse for at festen var uden børn - men at vores egen var med.

Anmeld

23. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ella var med i kirken, og blev hentet af en barnepige halv 6, hun var 1 år og 3 mdr.

De andres børn var også velkommen i kirke og i løbet af dagen.

Vi valgte at ingen børn var velkommen til festen, af den grund at det fanme altid er mødrene der ender med at rende efter børn mens mændene drikker og hygger sig, og sådan ville jeg ikke have mit bryllup.

Det var vores dag ikke børnenes.

Ville aldrig rynke på næsen over at vores børn ikke var inviteret med til et bryllup.

Anmeld

23. maj 2014

Troldemommi

Både ja og nej 

Hun var inde i min mave under bryllupsfesten, da vi blev gift 3 før jeg havde termin 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.