SÅ er det i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Ihh glæder mig helt vildt kan slet ikke falde ned så spændt er jeg.. Og min bonusdatter har lige fået det afvide i dag og hun er super spændt! Det har godt nok været svært at holde det hemmeligt så længe når vi holder det hemmeligt for alle og man bare ikke har kunne snakke med nogen om det

Men til sagen.. Min bonusdatter er kun 6 år og har ikke særlig langt hår (lidt længere end skulderne) Men jeg har virkelig meget lyst til at lave slange krøller på hende i dagens anledning nu når håret ikke er så langt at man kan sætte det på nogle super flotte måder Men er meget i tvivl om jeg skal gøre det, for hun er kun 6 og har aldrig haft et glatte/krøllejern i nærheden af sit hår..

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Tranebaer

Helt sikkert - bare gør det! Legede tit med krøllejern fra jeg var ca. 5, og også på fritidshjemmet kunne man nogengange lege "skønhedssalon" med krøllejern og creppejern.. Intet problem! Tillykke med brylluppet!

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Helt sikkert - bare gør det! Legede tit med krøllejern fra jeg var ca. 5, og også på fritidshjemmet kunne man nogengange lege "skønhedssalon" med krøllejern og creppejern.. Intet problem! Tillykke med brylluppet!

Ihh det er jeg glad for at du siger Har nemlig vaklet meget ^^

Og mange tak !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.