Mor jeg se jeres mor look?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
5 svar
4 synes godt om
22. maj 2014

Majbrit P

Øv hvor er jeg træt af mig selv for tiden ser så elefant agtig ud, har taget 7 kilo på og alt tøj sidder forfærdeligt på mig. øv øv øv..

Og det eneste der render rundt på denne årstid er åleslanke piger med perfekte kroppe og mode-tøj  Som hele tiden minder mig om at jeg ikke er den person mere, som jeg egentlig gerne ville være.

Så kære kvinder.. Har i det på samme måde? eller hvordan har i det med de forandringer der er sket med jeres kroppe og stil efter i er blevet mor, og vil i flashe jeres mor-stil? kunne være jeg kunne bruge noget inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka desvære ik ligge billeder ind, men ka da prøve at beskrive lidt..

Til hverdag er det mest jeans, en t-shirt og cardigan. Ka også være leggings, med en tank top, med en " gennemsigtig" top ting over.

Ska vi til familie fester, så prøver jeg at variere det lidt, så det også ku være en kjole..

Tror de fleste får en total tøjkris, efter man får børn. Jeg har i hvert fald efter begger graviditeter ændret min tøjstil! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

Majbrit P

StineW79 skriver:

Ka desvære ik ligge billeder ind, men ka da prøve at beskrive lidt..

Til hverdag er det mest jeans, en t-shirt og cardigan. Ka også være leggings, med en tank top, med en " gennemsigtig" top ting over.

Ska vi til familie fester, så prøver jeg at variere det lidt, så det også ku være en kjole..

Tror de fleste får en total tøjkris, efter man får børn. Jeg har i hvert fald efter begger graviditeter ændret min tøjstil! Vh stine

Ja også mig.. Alt det jeg førhen synes var smart og flot er bare slet ikke min stil længere..

Det du beskriver minder meget om det jeg går i.. tshirt og jeans 

Synes bare det er så svært det med tøj efter man har fået børn, det skal helst være nemt og ligetil.. 

Anmeld

23. maj 2014

Mor til Ella

Øv hvor er jeg træt af mig selv for tiden ser så elefant agtig ud, har taget 7 kilo på og alt tøj sidder forfærdeligt på mig. øv øv øv..

Og det eneste der render rundt på denne årstid er åleslanke piger med perfekte kroppe og mode-tøj  Som hele tiden minder mig om at jeg ikke er den person mere, som jeg egentlig gerne ville være.

Så kære kvinder.. Har i det på samme måde? eller hvordan har i det med de forandringer der er sket med jeres kroppe og stil efter i er blevet mor, og vil i flashe jeres mor-stil? kunne være jeg kunne bruge noget inspiration 

Ha ha mor stil.

Jamen pt er jeg jo ret meget gravid, men alt fra jeans til lange nederdele, er rigtig glad for højtaljede bukser, hvis jeg skal have noget mere tæt siddende over del på...

Jeg er faktisk rigtig glad for mig selv og min krop på trods af at jeg gerne ville tabe 10 kg altså af den vægt jeg havde inden jeg blev gravid

Og hvis du kigger rundt på gaden med realistiske øjne, tror jeg faktisk du vil opleve mange ser ud som dig.

Lige et billede af min mor stil med mave, men det havde været det samme hvis ikke maven havde været det, på en varm sommer dag på job

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2014

Mor til Ella

Majbrit P skriver:

Nå den ville ikke slette det ene billede, så du fik enlig to af det samme, beklager.

Anmeld

23. maj 2014

liten-mamma

Majbrit P skriver:

Øv at du har det sådan Det kan lyde lidt hårdt, men op på hesten og gør noget ved det! Du vil blive så glad for det i sidste ende og når mor er glad, er alle glade  

Jeg er selv utrolig glad for mig selv og min krop efter jeg er blevet mor! Jeg er slankere end før jeg blev mor og undslap strækmærker osv. 

Her er lidt af min "mor-stil".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.