Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lineog4 skriver: Et af de smukkeste navne men også et der giver mig tårer i øjnene - vil glæde mig til at følge hende og se billeder af hende selvom det vil være med vemod.
Et af de smukkeste navne men også et der giver mig tårer i øjnene - vil glæde mig til at følge hende og se billeder af hende selvom det vil være med vemod.
LinLin skriver: Ja - der kommer så ikke flere
Ja - der kommer så ikke flere
Nu du kedelig. Man kan da ikke bare stoppe midt i et navn.
BabyMus skriver: Nu du kedelig. Man kan da ikke bare stoppe midt i et navn.
Det er så fint et navn, tillykke med det
Norit skriver: Det er så fint et navn, tillykke med det
LinLin skriver: Tak - så venter vi bare lige 4-5 mdr på hun kommer
Tak - så venter vi bare lige 4-5 mdr på hun kommer
Pjat, det er hurtigt overstået!
LinLin skriver: Hun skal hedde LIA.Valget stod imellem Aya og Lia og min mand var klart mest til Aya indtil jeg sagde "Ok, så synes jeg hun skal hedde det, hvis det er det du bedst kan lide" - så ændrede han mening skøre mand....Men det sjove er så -har jeg fundet ud af bagefter - at alle mine børn har et navn der starter med et af bogstaverne i mit navn...LiaINoaDavidAdam- ikke med vilje! Men det er da lidt sjovt Og så har jeg lavet et lille maleri som jeg tror skal hænge over hendes seng
Hun skal hedde LIA.Valget stod imellem Aya og Lia og min mand var klart mest til Aya indtil jeg sagde "Ok, så synes jeg hun skal hedde det, hvis det er det du bedst kan lide" - så ændrede han mening skøre mand....Men det sjove er så -har jeg fundet ud af bagefter - at alle mine børn har et navn der starter med et af bogstaverne i mit navn...LiaINoaDavidAdam- ikke med vilje! Men det er da lidt sjovt Og så har jeg lavet et lille maleri som jeg tror skal hænge over hendes seng
Smukt navn, ville selv ha brugt Lia hvis vi ventede en pige igen, men manden ombestemte sig, og venter nu en lille David
hvor sjovt alligevel, her starter alle 3 navne med D og indeholder både I og A i navnet og er mig bekendt alle 3 hæbraiske navne
Maja84 skriver: Smukt navn, ville selv ha brugt Lia hvis vi ventede en pige igen, men manden ombestemte sig, og venter nu en lille David hvor sjovt alligevel, her starter alle 3 navne med D og indeholder både I og A i navnet og er mig bekendt alle 3 hæbraiske navne
Norit skriver: Pjat, det er hurtigt overstået!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128