Så gik der 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

BigHope13

grinny skriver:

For 5 måneder siden bar jeg dig under mit hjerte

For 5 måneder siden mærkede jeg dine sidste spark

For 5 måneder siden holdt jeg dig i mine arme

For 5 måneder siden sagde jeg farvel

Jeg savner dig så inderligt Isaac 

Jeg ville gøre alt i denne verden for at få dig tilbage, se dig, røre dig - bare en sidste gang!

Jeg er ked af at jeg ikke vidste jeg var syg. Jeg er ked af at du måtte lade livet pga. mig. Jeg er ked af at jeg ikke kunne redde dig. Kære søn - du må aldrig tro at jeg gjorde det med vilje. Du må aldrig tro at jeg ikke ønskede dig - for det gjorde jeg, mere end noget andet i denne verden.

Kære Isaac, jeg håber du har det godt. Jeg håber farmor passer på dig og at du har fået din egen lille sky. Jeg håber at du kigger ned på os og se den kærlighed vi har til dig.

Mor og far elsker dig, tvivl aldrig på det min kære søn

Tror aldrig man vil møde nogen som tvivler på din kærlighed til din søn og hvor højt i begge elsker jeres Isaac og er sikker på han ligger på sin egen sky og kan mærke kærligheden fra jer

Kæreste grinny du må på ingen måder bebrejde dig selv, du var uvidende og ingen, ingen kunne forudse den triste slutning på graviditeten.

Sender dig alverdens knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

grinny

Frk.S skriver:

Jeg håber virkelig virkelig ikke du bebrejder dig selv... du kunne jo ikke vide det. 

Jeg prøver at lade være, virkelig. 

Men de har mærkedage er hårde og så kommer det hele ned over mig, for hvorfor vidste jeg det ikke bare? Hvis nu jeg bare...

Jeg ved godt at JEG ikke slog ham ihjel, men for sørensen da, havde det ikke været for den genfejl så havde jeg haft min søn nu 

Anmeld

23. maj 2014

grinny

BigHope13 skriver:

Tror aldrig man vil møde nogen som tvivler på din kærlighed til din søn og hvor højt i begge elsker jeres Isaac og er sikker på han ligger på sin egen sky og kan mærke kærligheden fra jer

Kæreste grinny du må på ingen måder bebrejde dig selv, du var uvidende og ingen, ingen kunne forudse den triste slutning på graviditeten.

Sender dig alverdens knus og kram

Jeg prøver at lade være med at bebrejde mig selv, men når de tunge sorte skyer kommer ind over kan jeg kun tænke på, at jeg som mor burde vide noget var galt - og jeg burde bare lade være for det er noget pjat, men det er sgu svært  

Anmeld

23. maj 2014

Mamalou

grinny skriver:

Jeg ville gøre alt i denne verden for at få dig tilbage, se dig, røre dig - bare en sidste gang!

Jeg er ked af at jeg ikke vidste jeg var syg. Jeg er ked af at du måtte lade livet pga. mig. Jeg er ked af at jeg ikke kunne redde dig. Kære søn - du må aldrig tro at jeg gjorde det med vilje. Du må aldrig tro at jeg ikke ønskede dig - for det gjorde jeg, mere end noget andet i denne verden.

Kære Isaac, jeg håber du har det godt. Jeg håber farmor passer på dig og at du har fået din egen lille sky. Jeg håber at du kigger ned på os og se den kærlighed vi har til dig.

Jeg er tom for ord, udover at jeres tab gør mig ondt!

Anmeld

23. maj 2014

Mor til F

Det er virkelig flot skrevet! Sender mine tanker til jer 

Og mange med på vejen. 

Anmeld

23. maj 2014

mrhl

23. maj 2014

Frk.S

grinny skriver:

Jeg prøver at lade være, virkelig. 

Men de har mærkedage er hårde og så kommer det hele ned over mig, for hvorfor vidste jeg det ikke bare? Hvis nu jeg bare...

Jeg ved godt at JEG ikke slog ham ihjel, men for sørensen da, havde det ikke været for den genfejl så havde jeg haft min søn nu 

Det kan jeg godt forstå. Selvom det er umuligt at sætte sig helt ind i hvordan du har det... så tror jeg alle ville føle sådan, hvis de havde været igennem det mareridt. 

Anmeld

23. maj 2014

modesty

Anmeld

23. maj 2014

SanJose

23. maj 2014

Chewy

grinny skriver:

Tusind tanker til jer! Hvor jeg føler med jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.