Hejsa
Jeg overvejer at tage en detox kur på 14 dage.
Altså 14 dage uden:
Gluten
Raffineret sukker
Mælkeprodukter
Koffein
Alkohol.
Er der nogen herinde der har erfaringer med dette??
Var det dyrt at gennemføre??
Hvordan var jeres humør under processen?? (ønsker ikke det skal gå ud over min datter at jeg forsøger at blive lidt sundere)
Hvilke følgevirkninger havde i af en detox??
Ville i gøre det igen?
Jeg spørger udelukkende af nysgerrighed, og for at få lidt et indblik i om jeg skal gøre alvor af det.
Jeg lever super usundt. Spiser MEGET usundt dagligt, og er lidt for glad for Cola. Jeg træner flere gange om ugen, og forsøger at være sund. Men min trang til søde sager tager altid over. Hvilket også er begyndt at gå ud over datteren.
Vi er ikke mere end lige kommet ind af døren efter at have hentet hende i skolen, før hun siger: "Jeg er sulten", når hun så får tilbudt at hun kan få resten af madpakken, bryder hun i gråd og siger, jamen mor jeg er lækkersulten.
Badabim, badabum...... Slut med slik og søde sager. Det skal have en ende, og kan vist kun gå for langsomt.
Vi elsker begge frugt, smoothies osv. og jeg har fundet flere spændende opskrifter på diverse.
Jeg har dog ikke tænkt mig at datteren skal detoxes. Hun skal have sund og varrieret mad som sædvanlig, og gerne lidt søde sager til Disney sjov de næste 14 dage :-)
Håber i vil dele af jeres erfaringer
Pernille
Anmeld