Min mens kommer 2 gange om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej Damer. 

Min mens er altså underlig..
Jeg har maks 19-21 dage mellem mine menstruationer, og æl i et par dage, er det normalt? Jeg har altid haft en regelmæssig mens, hvor der har været ca. 28 dage mellem, så den kom en gang om måneden, men nu kommer den nogle gange 2 gange om måneden og vare kun i 2-3 dage, hvor den før varede i 5-7 dage.. 

Er det normalt at min cyklus pludselig ændre sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Sunsmile

Jeg ved ikke ige hvad jeg skal svare på det.
Men måske sku du snakke med diin læge, bare lige for at være sikker på at alt er som det skal være.

Anmeld

22. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej Damer. 

Min mens er altså underlig..
Jeg har maks 19-21 dage mellem mine menstruationer, og æl i et par dage, er det normalt? Jeg har altid haft en regelmæssig mens, hvor der har været ca. 28 dage mellem, så den kom en gang om måneden, men nu kommer den nogle gange 2 gange om måneden og vare kun i 2-3 dage, hvor den før varede i 5-7 dage.. 

Er det normalt at min cyklus pludselig ændre sig?

Det er ikke umiddelbart normalt, nej. Man siger at en cyklus under 21 dage eller over 35 dage er unormal. Men der kan jo gå kuk i systemet og det kan rette sig op igen. Hvor mange måneder har det stået på?

Anmeld

22. maj 2014

Bshizzle

Kunne ha været mig der skrev dette engang.. 

Jeg oplevede det samme som du skriver.. Mit varede bare i 1 1/2 år efter jeg fik min mindste søn 

Syntes det var pinligt at gå til lægen med 

Så fik Kobber-Spiral og efter den dag stoppede det. 

( udover min Mens nu er mere kraftig) 

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er ikke umiddelbart normalt, nej. Man siger at en cyklus under 21 dage eller over 35 dage er unormal. Men der kan jo gå kuk i systemet og det kan rette sig op igen. Hvor mange måneder har det stået på?

Siden 2014 starede. Jeg synes bare sådan noget er super pinligt, men må vidst bide det i mig, og få booket en tid. Tak for svar:-)

Anmeld

22. maj 2014

modesty

Siden 2014 starede. Jeg synes bare sådan noget er super pinligt, men må vidst bide det i mig, og få booket en tid. Tak for svar:-)

Jeg kan så fortælle dig at jeg netop i dag har været til lægen angående kløe i numsen, og stået midt i et propfyldt apotek og fået højlydt info om hvordan cremen skal påsmøres. DET var pinligt.

Det er overhovedet ikke pinligt at gå til lægen med cyklus-problemer. Afsted med dig. 

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Hahahh, hvor er du sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.