G-test forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. maj 2014

christinak

Hej Piger 

nu må jeg lige have lidt hjælp, jeg har de sidste 2 dage om eftermiddagen taget en valmed test som kom frem med en meget meget svag streg, tog så en invitro test som viste klart negativ. Tog 1 invitro test igen til morgen som kom med en svag streg inden 5 min, men her til eftermiddag tog jeg en clear blue som sagde ikke gravid. Skulle være 3+3 hvis jeg var gravid. Ved ikke helt hvad jeg skal tænke, vi har prøvet rigtig længe på at få nr 2 så er nok blevet lidt et test monster desværre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

L&V

christinak skriver:

Hej Piger 

nu må jeg lige have lidt hjælp, jeg har de sidste 2 dage om eftermiddagen taget en valmed test som kom frem med en meget meget svag streg, tog så en invitro test som viste klart negativ. Tog 1 invitro test igen til morgen som kom med en svag streg inden 5 min, men her til eftermiddag tog jeg en clear blue som sagde ikke gravid. Skulle være 3+3 hvis jeg var gravid. Ved ikke helt hvad jeg skal tænke, vi har prøvet rigtig længe på at få nr 2 så er nok blevet lidt et test monster desværre. 

Gi det et par dage. Det er jo ik alle der ka teste lige tidligt

Anmeld

22. maj 2014

christinak

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Gi det et par dage. Det er jo ik alle der ka teste lige tidligt

Nej du har ret var bare utålmodig

Anmeld

22. maj 2014

L&V

christinak skriver:

Nej du har ret var bare utålmodig

Det kan jeg sagtens forstå. ud og nyd det gode vejr og få tankerne på noget andet også test igen om et par dage eller be om en blodprøve

Anmeld

22. maj 2014

christinak

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det kan jeg sagtens forstå. ud og nyd det gode vejr og få tankerne på noget andet også test igen om et par dage eller be om en blodprøve

Forventer først mens på mandag så venter til der, men tænker der nok var en fejl på testen og det er de negative der er rigtig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.