Glattecreme til håret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
7 svar
3 synes godt om
22. maj 2014

Masig

Er der nogle af jer som glatter jeres hår til hverdag og kan anbefale en glattecreme?

Jeg har permanent-rester i håret og det ser totalt fjollet ud, så skal glatte det, for at det sidder godt, men det er så kruset at det ikke bliver glattet ordentligt uden creme, men det er jo en jungle at finde rundt i, så kan i anbefale nogle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg bruger ghd glattejern hver dag ! jeg kommer ghd varme spray i først .. Og så føntørre jeg den . Glatter det og kommer silkedråber i..

Hvis du går ind på nicehair.dk . Kan du være heldig at ghd varme sprayen stadigvæk er på tilbud til 59 istedet for 200

Anmeld

22. maj 2014

Moar2011

Masig skriver:

Er der nogle af jer som glatter jeres hår til hverdag og kan anbefale en glattecreme?

Jeg har permanent-rester i håret og det ser totalt fjollet ud, så skal glatte det, for at det sidder godt, men det er så kruset at det ikke bliver glattet ordentligt uden creme, men det er jo en jungle at finde rundt i, så kan i anbefale nogle?

jeg glatter hår, men bruger ikke noget

Anmeld

22. maj 2014

Masig

Moooooooartilto:) skriver:

Jeg bruger ghd glattejern hver dag ! jeg kommer ghd varme spray i først .. Og så føntørre jeg den . Glatter det og kommer silkedråber i..

Hvis du går ind på nicehair.dk . Kan du være heldig at ghd varme sprayen stadigvæk er på tilbud til 59 istedet for 200

Vil lige tage et kig  Tak 

Anmeld

22. maj 2014

Masig

Storms-Mor skriver:

jeg glatter hår, men bruger ikke noget

Det er mit bare for kruset til, det bliver ikke glattet ordentligt... 

Anmeld

22. maj 2014

Papillon

Jeg glatter ikke hver dag, men når jeg gør, bruger jeg arganolie først og evt. lidt i spidserne bagefter, hvis det er nødvendigt. Man skal bare passe på med at komme for meget i, særligt hvis man har fint/tyndt hår (hvilket jeg har) Bruger bare den fra matas, den er billigere end mærkevarerne og er uden parfume

Det plejer at være nok til at tæmme "kruset" i mit hår

Anmeld

22. maj 2014

Masig

Papillon skriver:

Jeg glatter ikke hver dag, men når jeg gør, bruger jeg arganolie først og evt. lidt i spidserne bagefter, hvis det er nødvendigt. Man skal bare passe på med at komme for meget i, særligt hvis man har fint/tyndt hår (hvilket jeg har) Bruger bare den fra matas, den er billigere end mærkevarerne og er uden parfume

Det plejer at være nok til at tæmme "kruset" i mit hår

Jeg har meget tykt hår, nok også derfor det er endnu sværere at glatte, så der skal jo bruges lidt mere, men kan da være jeg skulle kigge efter noget i den stil også, om ikke andet så bare for at give lidt glans bagefter 

Anmeld

22. maj 2014

Papillon

Masig skriver:

Jeg har meget tykt hår, nok også derfor det er endnu sværere at glatte, så der skal jo bruges lidt mere, men kan da være jeg skulle kigge efter noget i den stil også, om ikke andet så bare for at give lidt glans bagefter 

Det er i hvert fald genialt til glans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.