Hårkrise!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
5 svar
3 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Nej nej nej, jeg har lige afbleget mit hår... Og det er blevet gult... Havde lysestriber i mørkeblondt hår før... Hvad skal jeg gøre?? Overvejer at sende kæresten ned efter en mørk farve til at dække det hele... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Nej nej nej, jeg har lige afbleget mit hår... Og det er blevet gult... Havde lysestriber i mørkeblondt hår før... Hvad skal jeg gøre?? Overvejer at sende kæresten ned efter en mørk farve til at dække det hele... 

Køb en Silver shampoo, det tager det gule skær.. Men du skal nok forberede dig på at det skal vaskes MANGE gange! 

Anmeld

21. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Afsti, afsted til frisøren! Når først det går galt med hjemmefarve er det så svært at redde igen.

Anmeld

21. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Træls.

Men det undre mig faktisk at folk bliver ved med at prøve at afblege selv det går så ofte galt.

Jeg ville gå til frisøren.

Silver shampoo tager gylden skær fjerner ikke gult

Anmeld

21. maj 2014

mit1barn

Du må ikke farve dit hår de næste 48 timer, da håret kan falde af. Om et par dage ville jeg gå ned og købe en mørkebrun hårfarve, som du ved ikke kan blive grimt. 

Anmeld

21. maj 2014

Leneur

Anonym skriver:

Har prøvet det samme og turde ikke binde an med de hårfarver man køber i butikkerne, så jeg gik ned til frisøren og fik en skyllefarve med hjem. Der er til 2 gange og mener jeg skulle farve de 2 gange med 14 dage imellem og efter det, var det (tis)gule skær væk og jeg farver ALDRIG mit hår selv igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.