-18% under gennemsnittet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2014

isabellasmor

Blev lillepigen scannet til idag  skal til scanning igen om 3 uger. Hun vejer omkring 700 g og jeg er 26+1 ... nogen erfaringer ? Hvad sker der hvis det er blevet værre eller lign. Til næste scanning? Flowet var ellers fint og som det skulle Være.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

AnnaK89

Har en veninde der blev sat igang i uge 37 fordi at hendes datter var lille og lægerne mente ikke hun havde gavn af at blive i maven længere, men at hun kom ud og fik noget ordentligt næring

Anmeld

21. maj 2014

Louise H.

Da jeg var 27+2 vejede Isabella 728 g, jeg blev fulgt gennem resten af graviditeten. Det viste sig at blodtilførelsen til moderkagen ikke var god nok, så derfor tog hun ikke nok på. Jeg fødte 36+2 en lille pige på 44 cm og 1990g (jeg blev sat i gang).

Anmeld

21. maj 2014

Anonymo

Kendte en der blev scannet til 20- under gennemsnittet, hun fødte af sig selv 40+ og har i dag en meget gennesnitlig pige. Hun kom godt efter det efter fødslen 

Anmeld

21. maj 2014

LJMNA

De følger hende højst sandsynligt, følger hun sin egen kurve så får du højst sandsynligt lov til at gå til du selv går i fødsel.

tager hun ikk nok på, vurdere de hvornår hun vil ha bedst af at komme ud..

Gik selv til scanning med 9 dages mellemrum da min datter lå -22%

Anmeld

21. maj 2014

Mor til F

Jeg vil tro,  at du fortsat vil blive fulgt med scanninger,  hvis lillepigen stadig er meget under gennemsnittet,  ved næste scanning.  Det vigtigste er dog, at hun følger sin egen kurve Måske er hun bare en lille en. 

for at alt kommer til at forløbe normalt og din lille pige vokser sig stor inde i maven

Min pige blev scannet til 1179 g, da jeg var 28+4, det er 12 % under gennemsnittet. 

Skal scannes igen,  den 5/6, hvor jeg vil være 32+6.

Håber hun tager bedre på - flowet i navlestrengen var fint normalt ligesom dit.

Jeg var selv meget lille i min mors mave, da hun havde ssf.  Det har jeg ikke.  Men jordemoderen sagde, at vi nok ikke får den største baby.

Jeg er født ved akut kejsersnit 33+0 og vejede 1700 g, ca 500 g under gennemsnittet. 

Min kæreste er født 38+6 og vejede 3100 g. 

Jeg er 30+5 idag og skal have pks 39+0.

Anmeld

21. maj 2014

Carina:-)

Du vil blive fulgt med skanninger.

Og tit så retter det sig senere,så slipper de kontrollen igen 

Anmeld

21. maj 2014

liten-mamma

Blev lillepigen scannet til idag  skal til scanning igen om 3 uger. Hun vejer omkring 700 g og jeg er 26+1 ... nogen erfaringer ? Hvad sker der hvis det er blevet værre eller lign. Til næste scanning? Flowet var ellers fint og som det skulle Være.  

Min datter var 28% under gennemsnittet, men ellers fint med fostervand osv osv  

Jeg blev fulgt nøje og det sidste stykke tid blev jeg skannet 2-3 gange om ugen. 

Jeg blev sat igang 38+3, da lægerne mente hun havde bedre af at komme ud og få noget næring. 

Hun var lille bitte, men ellers sund og rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.