Gravid fotos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
7 svar
6 synes godt om
21. maj 2014

maria kristine julie pedersen

Hej alle i vordende mødre

Jeg er selv gravid 36+1 og syntes det er mange penge at skulle give for en fotograf til at tage flotte billeder af maven....der er jo i forvejen så mange ting der skal købes til den lille.

Så nu har jeg selv investeret i udstyret og da jeg er ny inden for fotofaget så tilbyder jeg at tage billeder af jeres smukke maver helt gratis.... 

Så skriv hvis i kunne have interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Mor til F

Jeg kunne muligvis være interesseret,  hvis min søster ikke kan tage billeder for mig af maven

Hvor bor du heraf ?

Har du selv fået taget mave billeder? 

Anmeld

21. maj 2014

Jeg bor i odense...

Ja det har jeg, ville ærge mig helt vildt hvis jeg ikke havde dem at se tilbage på. 

Jeg valgte at få lavet sofistikerede mørke billeder hvor der er fokus på maven og nogle i blive farver hvor min mand er med på

Anmeld

21. maj 2014

Mor til F

God ide, med fokus på maven  og kan godt lide ideen om, at de er lidt mørkere.  De må være i sort/hvid ?

Og dejligt med billeder,  hvor far også er med.

Synes det er svært at finde rundt i alle de fotografer,  og mange er ret dyre. 

Anmeld

21. maj 2014

Nej de er lavet i noget som kaldes sepia. Det er knapt så hårdt som sort/hvidt kan se ud til.

Ja det er pebret når man i forvejen har meget andet at skulle bruge penge på 

Anmeld

21. maj 2014

Nej de er lavet i noget som kaldes sepia. Det er knapt så hårdt som sort/hvidt kan se ud til.

Ja det er pebret når man i forvejen har meget andet at skulle bruge penge på 

Anmeld

21. maj 2014

Lysdal

Ej hvor er det bare en rigtig god ide Fantastisk!! Og ja du har ret det er lidt dyrt når der er nok andet at betale for. Ville rigtig gerne, men der er nok lige langt nok til Odense Bor lidt syd for Viborg ellers måtte du meget gerne 'øve' på mig.  Men hold op et godt initiativ!! Held og lykke med fotograferingen  

Anmeld

21. maj 2014

Tak skal du have Lysdl det var sødt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.