Fødsel 16. Maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Anonymo

Stort tillykke! 

Var det ikke dig med igangsættelsen? Den blev så aldrig til noget eller hvordan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

os2

Norit skriver:

Stort tillykke! 

Var det ikke dig med igangsættelsen? Den blev så aldrig til noget eller hvordan? 

Tak tak

det var mig der havde fået lavet to hindeløsninger og igangsættelse blev ikke til noget. Vandet gik 2 dage efter anden hindeløsning ... Men ved ikke om det var det der satte gAng i det

Anmeld

21. maj 2014

os2

Tak alle sammen. 

Ja , det er skønt. Ham har vi ventet længe på  

Anmeld

21. maj 2014

Mamalou

Tillykke med den fine dreng. Min søn Villads er også født den 16.
maj, bare i 2011

Anmeld

21. maj 2014

tarkoflen

Hvor ser han bare lækker ud stort tillykke med ham

Anmeld

22. maj 2014

Anonymo

os2 skriver:

Tak tak

det var mig der havde fået lavet to hindeløsninger og igangsættelse blev ikke til noget. Vandet gik 2 dage efter anden hindeløsning ... Men ved ikke om det var det der satte gAng i det

Nå okay, det kan godt være, ellers ville han bare have fødselsdag der hehe 

Anmeld

22. maj 2014

Babydrøm

os2 skriver:

Torsdag aften d 15 maj gik vandet kl 19.30. 

Vi fik ringet til sygehuset og var derinde ca kl 21. 

De kørte en ctg for at tjekke veer og puls hos barnet. Pulsen var lidt for høj og de mente derfor at vi skulle blive derinde. Så vi blev vist hen til en stue, hvor jeg fik sygehusets tøj på og en lavment ( eller hvad den nu hedder ) 

ca kl 00.15 var mine veer stadig ikke rigtig igang så de lagde ve drop fordi hans puls stadig var lidt høj. 

Det gav da godt nok ve storm og kl 1.30 var de så slemme at jeg fik lagt epidural blokade. Den fik jeg dog ikke så meget ud af, fordi presse veerne startede ca kl 2.15

Så fra ikke at være udvidet kl 00.15 til at være åben de 10 cm gik der små to timer ... Hold da op en smerte !!

men i løbet de næste 3 kvarter gik det stærkt og han blev født kl 2.57. 

Han var lidt påvirket af den hurtige fødsel, så de tog ham med på børne afdelingen hvor han lå med lidt ilt indtil kl 9 om morgenen.  Vi kom hjem lørdag den 17 maj kl 14.00

hvor er det skønt at han endelig er her og vi er så forelskede i ham  Han har lidt mave kneb men ellers en dejlig stille dreng. I dag sover han for første gang ude i sin barnevogn  

og så lige et billede til sidst 

Hvor er han dejlig, stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.