Md scanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
12 svar
16 synes godt om
21. maj 2014

Soleil

Så har jeg været til den længe ventede scanning. De scannede mig i lidt over en halv time, da de var usikker på noget med hjertet. Jeg nåede selvfølgelig at blive vildt bange igen (sidste gang var det Nf). Men heldigvis var alt godt 

Men puha, jeg synes godt nok at jeg bliver bange når de KUN snakker fagsprog og ser bekymrede ud!

Men han vokser som han skal og termin er nu 10 okt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Carina:-)

Soleil skriver:

Så har jeg været til den længe ventede scanning. De scannede mig i lidt over en halv time, da de var usikker på noget med hjertet. Jeg nåede selvfølgelig at blive vildt bange igen (sidste gang var det Nf). Men heldigvis var alt godt 

Men puha, jeg synes godt nok at jeg bliver bange når de KUN snakker fagsprog og ser bekymrede ud!

Puha - godt at alt er som det skal være 

Anmeld

21. maj 2014

Frk.S

Godt at alt er som det skal være 

Anmeld

21. maj 2014

et-ønske

Dejligt med en god scanning

Anmeld

21. maj 2014

Christine

Soleil skriver:

Tillykke med en god scanning!   Men ikke så sjovt at nå at blive nervøs.

Flyttede de terminen til MD scanning? Har måske misforstået, men det var sådan jeg læste dit indlæg.

Anmeld

21. maj 2014

Soleil

Christine skriver:

Tillykke med en god scanning!   Men ikke så sjovt at nå at blive nervøs.

Flyttede de terminen til MD scanning? Har måske misforstået, men det var sådan jeg læste dit indlæg.

Hov nej, det gjorde de ikke den blev rykket frem til NF og hun nævnte bare i dag at den stadig er den 10 okt fik lige formuleret mig forkert

Anmeld

21. maj 2014

LinLin

Dejligt med endnu en veloverstået scanning

Anmeld

21. maj 2014

Soleil

LinLin skriver:

Dejligt med endnu en veloverstået scanning

ja det er super skønt!  Jeg er halvvejs fredag, så nu skal de sidste 20 uger "bare lige" overstå es  

Anmeld

21. maj 2014

Anonymo

Fantastisk! 

Anmeld

21. maj 2014

Christine

Soleil skriver:

Hov nej, det gjorde de ikke den blev rykket frem til NF og hun nævnte bare i dag at den stadig er den 10 okt fik lige formuleret mig forkert

Ok det tror jeg nemlig heller ikke er helt normalt 

Men dejligt at det gik godt. Ved du hvad de var usikre på omkring hjertet? Dejligt at vide at det nu er tjekket grundigt og ser fint ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.