Hjælp!!!! Hvilken kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke kjoler/kjole skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.386 visninger
17 svar
21 synes godt om
21. maj 2014

MIWULA

Jeg skal til to bryllupper her til august og septemper og kan bare ikk finde ud af hvilken kjole. Hvad synes i? Den blå er valgt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Bak

Jeg har stemt blå til begge bryllupper afhænger jo også af pengepungen jeg synes ikke man kan bruge den med blonder til et bryllup, fordi den er så tæt op af en brudekjole (efter min mening). Men den er bestemt flot den lilla ligner lidt for meget den blå, så jeg ville synes, det var lidt for kedeligt at have to så tæt på hinanden. Hvad med en helt fjerde kjole?

Anmeld

21. maj 2014

Maja88

Synes den lilla klær dig så godt... bedre end de andre

Anmeld

21. maj 2014

LilleSmølf

Har stemt blå og lilla, men det afhænger jo af om du mener man kan dukke op i samme kjole, pengepungen, etc. Synes også sagtens du kan vælge den blå til begge fester

Den med blonder er et no-go for den minder altså for meget om en brudekjole. Jeg ville personligt været pænt muggen hvis en eller anden dukkede op i den til min bryllup, må jeg indrømme.

Anmeld

21. maj 2014

FogL

Wauw den blå er så flot!

Anmeld

21. maj 2014

MIWULA

Bak skriver:

Jeg har stemt blå til begge bryllupper afhænger jo også af pengepungen jeg synes ikke man kan bruge den med blonder til et bryllup, fordi den er så tæt op af en brudekjole (efter min mening). Men den er bestemt flot den lilla ligner lidt for meget den blå, så jeg ville synes, det var lidt for kedeligt at have to så tæt på hinanden. Hvad med en helt fjerde kjole?

Tror jeg er ude i det kun blir den lilla 

Anmeld

21. maj 2014

cwl

MIWULA skriver:

Jeg skal til to bryllupper her til august og septemper og kan bare ikk finde ud af hvilken kjole. Hvad synes i? Den blå er valgt. 

Den blå til begge bryllupper søs. Den er pænest på dig.

Anmeld

21. maj 2014

Mitlivsommooor

MIWULA skriver:

Den lilla er virkelig smuk!

Anmeld

21. maj 2014

mit1barn

Den blå er pænests

Anmeld

21. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart den blå, hvis du spørg mig. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.