Pb 2.:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Så har vi besluttet at begynde på PB 2 herhjemme efter sommerferien.

Hvordan går det med jer , der har fået nr 2? er der nogen der snart går igang ? Ja, hvordan går det egentlig med jer alle sammen?

Annonyme svar tilladt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Hvordan går det med jer , der har fået nr 2? er der nogen der snart går igang ? Ja, hvordan går det egentlig med jer alle sammen?

Annonyme svar tilladt.

Johanne blev storesøster til Daniel i september 2013, og de to unger forguder hinanden, det har været overraskende nemt at få og have to småbørn 

Monica 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym

Anonym skriver:

Annonyme svar tilladt.

Vi har været igang i over 1 år med pb 2, vi har dog holdt et par måneders pause da vi ikke ønskede en nyfødt eller at være højgravid til vores bryllup i juli �� 

ih er spændt på hvem du er ��

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Johanne blev storesøster til Daniel i september 2013, og de to unger forguder hinanden, det har været overraskende nemt at få og have to småbørn 

Monica 

Så der er omkring 2 år imellem jeres? der vil jo så blive omkring 3 ethalvt til 4 år imellem
Mine. hvis alt går som
Planlagt.

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har været igang i over 1 år med pb 2, vi har dog holdt et par måneders pause da vi ikke ønskede en nyfødt eller at være højgravid til vores bryllup i juli �� 

ih er spændt på hvem du er ��

Åh i har været længe i gang, håber vi bliver gravide med det samme.. Så kommer der lige 3 et halvt/ 4 år imellem hvis det går som det skal, håber at i har gevinst snart.

Det er da også lidt spændene hvem du er.

Anmeld

22. maj 2014

Anonym

Anonym skriver:

Åh i har været længe i gang, håber vi bliver gravide med det samme.. Så kommer der lige 3 et halvt/ 4 år imellem hvis det går som det skal, håber at i har gevinst snart.

Vil godt hoppe frem - mit brugernavn er Trinemine86 ��

Og jeg krydser fingre for os begge 

Anmeld

22. maj 2014

Frk.S

Spændende. Held og lykke med projektet. 

Vi venter nr. 2, som er en lillesøster, med termin 13. juli... så det nærmer sig. 

Anmeld

2. juni 2014

SaNiNa

Nope ikke flere her men Naia var jo også nr 2 så hvis vi skal have flere skal vi adoptere en lille mørk en eller så bliver det til en hund.

Anmeld

17. juni 2014

L&V

Vi har jo Viktor som bliver 1år her den 11 juli. Der er 22 måneder mellem vores og det har bare været så godt for os.. Hårdt men det hele værd..

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg er færdig med at få børn.. Hjertet siger at det ikke er men fornuften er af en lidt anden overbevisning.. Nu er vi jo ved at være der hvor det er nemt og de er ret selvstændige og vi ved hva vi har ikke hva vi ville få..

Anmeld

29. juli 2014

Anonym

Anonym skriver:

Så er det lykkedes for os, håber det går hurtigt med jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.