Gravid og søvn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2014

melila

Hej med jer

Er der andre gravide der døjer med uregelmæssig søvn? Jeg er død træt om aftenen (ca. kl 21-22) , men jeg vågner gerne omkring kl 4-4:30 og så mærker jeg den lille tumle rundt ind i mellem og så er jeg ellers lys vågen. Jeg falder som regel i søvn igen ved 7 tiden og vågner så når min mand står op. Selvom jeg har været aktiv hele dagen, så kan jeg bare ikke komme udenom, at jeg vågner næsten hver nat. Det er da drøn irriterende Jeg er 18 uger henne.

Hilsen Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

L&V

melila skriver:

Hej med jer

Er der andre gravide der døjer med uregelmæssig søvn? Jeg er død træt om aftenen (ca. kl 21-22) , men jeg vågner gerne omkring kl 4-4:30 og så mærker jeg den lille tumle rundt ind i mellem og så er jeg ellers lys vågen. Jeg falder som regel i søvn igen ved 7 tiden og vågner så når min mand står op. Selvom jeg har været aktiv hele dagen, så kan jeg bare ikke komme udenom, at jeg vågner næsten hver nat. Det er da drøn irriterende Jeg er 18 uger henne.

Hilsen Camilla

Jeg kan ikke huske hvornår det startede men jeg havde en lang periode i begge mine graviditeter hvor jeg vågnede kl 4 og kunne ikke sove ser så jeg stod op og lavede alt muligt. Også ved 10 tiden var jeg helt færdig og tog mig så en laaaaang lur..

Anmeld

21. maj 2014

Frk.S

Jep, det har jeg også været igennem. I hvert fald denne gang - kan ikke huske om jeg også gjorde det i sidste graviditet.

Nu skyldes den dårlige søvn nok mest maven, og at jeg kun kan sove på siden (32+3 i dag) 

Anmeld

21. maj 2014

melila

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår det startede men jeg havde en lang periode i begge mine graviditeter hvor jeg vågnede kl 4 og kunne ikke sove ser så jeg stod op og lavede alt muligt. Også ved 10 tiden var jeg helt færdig og tog mig så en laaaaang lur..

Det er møg irriterende. Haha ja, man er helt færdig. Jeg sidder også med tunge øjne nu, efter at ha gået en laaaaaang tur med hunden. Men jeg gider heller ikke og sove dagen væk, i det gode vejr. Hvor længe gik der, inden det gik over?

Anmeld

21. maj 2014

melila

Frk.S skriver:

Jep, det har jeg også været igennem. I hvert fald denne gang - kan ikke huske om jeg også gjorde det i sidste graviditet.

Nu skyldes den dårlige søvn nok mest maven, og at jeg kun kan sove på siden (32+3 i dag) 

Det må også være varmt at sove med en stor mave i det her vejr!

Jeg skal føde til okt, så til den tid, skulle det gerne blive lidt køligere

Anmeld

21. maj 2014

Drømmen <3

Kender det alt for godt! Når det bliver aften så bliver jeg depremeret fordi jeg ikke kan sove hehe. Men om dagen er jeg træt! Og ingen stillinger eller puder hjælper! er i uge 35

Anmeld

21. maj 2014

Kay

i er jo næsten lige langt og jeg har det på samme måde... har fundet ud af at hvis jeg står op ved 7 tiden... med vores den store og så afsted i vuggestue... så sover jeg en lille lur ved 10-11 tiden... ikke efter 12 da det fucker det hele op... 

det gør så at jeg er vågen til ved 23-23.30 tiden og sover hele natten... de fleste nætter  

men det kan jo så også kun lade sig gøre fordi jeg går hjemme med bækkenløsning 

Anmeld

21. maj 2014

L&V

melila skriver:

Det er møg irriterende. Haha ja, man er helt færdig. Jeg sidder også med tunge øjne nu, efter at ha gået en laaaaaang tur med hunden. Men jeg gider heller ikke og sove dagen væk, i det gode vejr. Hvor længe gik der, inden det gik over?

He he ja det var mega irriterende.. En lur uden for er nu ellers ikke dumt hmm nej det kan jeg ik lige huske men min mand mener det var sådan læææænge især med den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.