Aldrig givet et blowjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
8 svar
3 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg var udsat for en voldtægt for fem år siden, da jeg var 16 år gammel. Efter det har jeg virkelig kæmpet en kamp for at lære det seksuelle. Jeg tænker nogle gange at kæresten min må lyve, når han mener vi har et godt sexliv, for pretty much går det ud på at jeg for det meste tager imod. Vi har gennem tiden haft mange snakke om hvad der tænder os, og der er snakken tit faldet på blowjobs. Jeg har altid syntes at tanken var en smule.. ja.. ulækker, men inderst inde kunne jeg godt tænke mig at prøve det af.  Bagefter kan jeg jo altid sige at det ikke var mig, hvis det forholder sig sådan.

Kæresten bliver ved med at sige at jeg ikke skal være ked af aldrig at have prøvet det. Han er aldrig kommet af det og det tænder ham ikke rigtigt, som andet end rent forspil. Det er sådan set også fint nok. Han har heller ikke tidligere givet udtryk for at han mangler det, men vi prøver jo at eksperimentere lidt i sengen for at det ikke skal gå helt i stå.

Har I nogle gode fifs og så videre til hvordan det gøres? For ærligt har jeg ingen fornemmelse af det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

SandraXOXO

Gør det på den måde du har lyst til, hav et glas vand klar til hvis du bliver tør i munden, ta Det stille og roligt. Da min kæreste skulle lære mig det sad jeg på sengen og han stod op, Jeg havde aldrig prøvet det før, så brugte jeg hånden ligesom ved et handjob, og ja, gjorde lidt ligesom når jeg sutter på en slikkepind. Hihi. Nu hvor jeg har lært det, elsker jeg det! Og kan slet ikke forstå hvad jeg var så nervøs for. Så go for it. ;-)

Anmeld

21. maj 2014

Soffy27

Som Sandra skriver - brug din hånd (ikke holde for hårdt men stadig holde til) og brug din mund alt imens du lader din tunge lege med.. Kys den, slik den (ved hovedet - op ad den) - kun fantasien sætter grænser..
Lad Være med at prop den helt ned i halsen men mærk efter hvortil det føles "behageligt"..
Blowjobs er fantastiske - og følelsen af at tilfredsstille en man elsker og samtidig have den der kontrol - så skønt

Hilsen en som glæder sig utrolig meget til denne forpulede halsbrand er væk, så jeg selv kan komme igang igen

Anmeld

21. maj 2014

BabyMus

Ved der ligger en blowjob-guide både på Woman og vist også på BT mener jeg det er, som Joan Ørting har lavet.

Anmeld

21. maj 2014

Chili

Anonym skriver:

Jeg var udsat for en voldtægt for fem år siden, da jeg var 16 år gammel. Efter det har jeg virkelig kæmpet en kamp for at lære det seksuelle. Jeg tænker nogle gange at kæresten min må lyve, når han mener vi har et godt sexliv, for pretty much går det ud på at jeg for det meste tager imod. Vi har gennem tiden haft mange snakke om hvad der tænder os, og der er snakken tit faldet på blowjobs. Jeg har altid syntes at tanken var en smule.. ja.. ulækker, men inderst inde kunne jeg godt tænke mig at prøve det af.  Bagefter kan jeg jo altid sige at det ikke var mig, hvis det forholder sig sådan.

Kæresten bliver ved med at sige at jeg ikke skal være ked af aldrig at have prøvet det. Han er aldrig kommet af det og det tænder ham ikke rigtigt, som andet end rent forspil. Det er sådan set også fint nok. Han har heller ikke tidligere givet udtryk for at han mangler det, men vi prøver jo at eksperimentere lidt i sengen for at det ikke skal gå helt i stå.

Har I nogle gode fifs og så videre til hvordan det gøres? For ærligt har jeg ingen fornemmelse af det. 

Min mand elsker BJ..
Så da jeg skulle gøre det første gang bad jeg ham sutte på min finger, så jeg vidste lidt ala hvordan jeg skulle gøre
Nu kører det bare
Hvis du føler lysten, synes jeg klart du skal prøve, næsten alle mænd synes det er det fedeste, hvis gjort på den rigtigte måde

Anmeld

21. maj 2014

Marts<3

Et blowjobs er ikke rart, hvis ikke begge parter er med på den. Hvis min kæreste spørger om en bj, og jeg så siger ja selv om jeg egentlig ikke lyst, så kan det kan være lidt grænseoverskridende.
Men et bj kan være et rigtigt godt forspil og være mega frækt.

Har givet 3 mænd bj, og alle 3 havde deres egen måde og vil have det på. Så der er ikke andet for, end at snakke sig igennem det Mit eneste gode råd er spyt, masser af spyt og og en god hygiejne...

Held og lykke...

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Et blowjobs er ikke rart, hvis ikke begge parter er med på den. Hvis min kæreste spørger om en bj, og jeg så siger ja selv om jeg egentlig ikke lyst, så kan det kan være lidt grænseoverskridende.
Men et bj kan være et rigtigt godt forspil og være mega frækt.

Har givet 3 mænd bj, og alle 3 havde deres egen måde og vil have det på. Så der er ikke andet for, end at snakke sig igennem det Mit eneste gode råd er spyt, masser af spyt og og en god hygiejne...

Held og lykke...

Kæresten min vil gerne have det som en del af forspil, men ikke mere end det. Jeg vil gerne prøve det for at få afprøvet noget grænser, selvom det virker enormt grænseoverskridende for mig. 

Anmeld

21. maj 2014

B&J

Du skal bare hoppe ud i det lyder som om din kæreste er sød og forstår det, så syntes du skal starte blidt ud og bede ham fortælle dig om det er godt eller lidt mere af det eller minder af det 

Anmeld

21. maj 2014

Bertris

Kan huske første gang jeg skulle prøve det var jeg skide nervøs!  
Det tog mig 2 timer før jeg tog mig sammen og prøvede, men kunne bare ikke nyde det! 

- det tog faktisk lang tid før jeg "lærte" at nyde det, kæresten og jeg endte med at gå fra hinanden og var sammen med en ny kæreste, som ja.... Elskede sex og alt hvad det indebærer mere end jeg har mødt nogen anden der gjorde  

Det handlede for mig om at fokusere på hvor meget jeg kunne "kontrollere" situationen, og at jeg rent faktisk bare kunne få ham til at nyde hvad kun jeg gjorde ved ham  

- og selvom BJ ikke er tilstede hver gang vi har sex så er det der da mere end det var helt i starten med den første jeg var sammen på det punkt med BJ (som jeg er sammen med igen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.