Fødselsdagsfrugt, inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
10 svar
7 synes godt om
20. maj 2014

IT-nørd

Inspiration søges til fødselsdagsfrugt 

Min pige starter i børnehave d. 1/6 og fylder 3 år et par uger senere.

I vores børnehave er det en fast tradition, at der medbringes frugt, som barnet serverer for sin gruppe efter frokosten. Det er altså hverken frokost eller slik/kage, men udelukkende frugt som dessert.

Jeg håber derfor der er nogen, som vil dele Jeres idéer til hvordan jeg kan tilberede/servere frugten til 15 børn. Det hele skal medbringes om morgenen og jeg står gerne meget tidligt op for at lave det . Gerne billeder eller links

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

hekran

IT-nørd skriver:

I vores børnehave er det en fast tradition, at der medbringes frugt, som barnet serverer for sin gruppe efter frokosten. Det er altså hverken frokost eller slik/kage, men udelukkende frugt som dessert.

Jeg håber derfor der er nogen, som vil dele Jeres idéer til hvordan jeg kan tilberede/servere frugten til 15 børn. Det hele skal medbringes om morgenen og jeg står gerne meget tidligt op for at lave det . Gerne billeder eller links

Jeg havde stor succes med en melonhaj og et frugtpindsvin sidste år
Ved ikke, hvor tydeligt det er på billedet, men prøv at Google watermelon shark
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Kan huske at der har været tråde herinde om det før, har du prøvet at søge herinde? For synes virkelig folk er kreative når det gælder den frugt! Jeg er personligt vild med de der små poser der bliver til sommerfugle, dem synes jeg er vildt søde og især når det er til en pige.

Kræver jo så bare at det er lidt frugt der er skåret småt ud, eller vindruer og sådan noget.

http://pyntemyntheogmor.blogspot.dk/2012/08/fdselsdags-uddeling-til-brnehaven.html

Anmeld

20. maj 2014

MyLove E

IT-nørd skriver:

Jeg har lige lavet det her skib ;-) Men ellers søg på frugt dyr :-)

Anmeld

20. maj 2014

tarkoflen

Jeg har en veninde, der lavede en frugtkone det var forskellig frugt der var skåret ud og så lagt op så det kom til at lige en kagekone.

Eksempelvis vindruer som skørt, æblebåde som hoved, melonstykker som krop, bananstykker som arme og pærestykker som ben

Anmeld

21. maj 2014

IT-nørd

Virkeligt gode idéer! Mange tak 

Anmeld

21. maj 2014

IT-nørd

MyLove E skriver:

Jeg har lige lavet det her skib ;-) Men ellers søg på frugt dyr :-)

Det er super flot! Jeg så dit indlæg tidligere på dagen 

Freya er vild med pirater, så din idé er bestemt ikke udelukket

Anmeld

21. maj 2014

IT-nørd

tarkoflen skriver:

Jeg har en veninde, der lavede en frugtkone det var forskellig frugt der var skåret ud og så lagt op så det kom til at lige en kagekone.

Eksempelvis vindruer som skørt, æblebåde som hoved, melonstykker som krop, bananstykker som arme og pærestykker som ben

God idé! Det kræver blot et stort fad og det har vi 

Anmeld

21. maj 2014

IT-nørd

BabyMus skriver:

Kan huske at der har været tråde herinde om det før, har du prøvet at søge herinde? For synes virkelig folk er kreative når det gælder den frugt! Jeg er personligt vild med de der små poser der bliver til sommerfugle, dem synes jeg er vildt søde og især når det er til en pige.

Kræver jo så bare at det er lidt frugt der er skåret småt ud, eller vindruer og sådan noget.

http://pyntemyntheogmor.blogspot.dk/2012/08/fdselsdags-uddeling-til-brnehaven.html

De er virkeligt søde, de små sommerfugle 

Anmeld

21. maj 2014

IT-nørd

hekran skriver:

Jeg havde stor succes med en melonhaj og et frugtpindsvin sidste år
Ved ikke, hvor tydeligt det er på billedet, men prøv at Google watermelon shark

Kan sagtens se vandmelonen

Det ville være en idé, sammen med frugtspyd ved siden af.

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.