Eih, hvorfor er det nu lige, at jeg her til aller sidst i graviditeten skal belemres med smerte, når jeg nu har gået hele graviditeten stort set uden gener? -Eller måske det netop er derfor..

Jeg har siden fradag haft de ondeste smerter i højre side. De har været der af og til tidligere, men kun lige i en kort periode på et par timer, og så er de forsvundet igen. Men de har altså været der konstant siden fredag! AV!! De er så slemme, at når jeg kører bil og skal dreje, så er jeg nødt til at støtte med højre arm i enten sædet el. i rattet el. hvad der nu lige kan tjene som støtte, ellers gør bare så hamre ondt. Og når jeg skal rejse mig fra siddende til stående stilling, kan jeg ikke rette mig ud lige med det samme. Jeg skal lige bruge lidt tid på at komme helt op i opretstående stilling, for ellers gør det igen mega ondt. Og hver gang jeg skal bukke mig ned efter noget på gulvet, driller det, og sågar om natten. Det gør ondt når jeg skal lægge mig ned i sengen og hver gang, jeg skal vende mig

Jeg ringede til min gyn i mandags, som lige ville se mig. Han tjekkede at det ikke var inde fra mine organer så som nyre el. blindtarm, og det er det ikke. Det er bare ligamenterne, som klager sig... -heldigvis alligevel.
Men for pokker hvor er det bare irriterende! Øv, og så lige her til sidst, hvor jeg virkelig havde håbet, jeg skulle gå og nyde det. Øv bøv!
Anmeld