Av for den da osse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2009

Charlie

Eih, hvorfor er det nu lige, at jeg her til aller sidst i graviditeten skal belemres med smerte, når jeg nu har gået hele graviditeten stort set uden gener? -Eller måske det netop er derfor..
Jeg har siden fradag haft de ondeste smerter i højre side. De har været der af og til tidligere, men kun lige i en kort periode på et par timer, og så er de forsvundet igen. Men de har altså været der konstant siden fredag! AV!! De er så slemme, at når jeg kører bil og skal dreje, så er jeg nødt til at støtte med højre arm i enten sædet el. i rattet el. hvad der nu lige kan tjene som støtte, ellers gør bare så hamre ondt. Og når jeg skal rejse mig fra siddende til stående stilling, kan jeg ikke rette mig ud lige med det samme. Jeg skal lige bruge lidt tid på at komme helt op i opretstående stilling, for ellers gør det igen mega ondt. Og hver gang jeg skal bukke mig ned efter noget på gulvet, driller det, og sågar om natten. Det gør ondt når jeg skal lægge mig ned i sengen og hver gang, jeg skal vende mig
Jeg ringede til min gyn i mandags, som lige ville se mig. Han tjekkede at det ikke var inde fra mine organer så som nyre el. blindtarm, og det er det ikke. Det er bare ligamenterne, som klager sig... -heldigvis alligevel.
Men for pokker hvor er det bare irriterende! Øv, og så lige her til sidst, hvor jeg virkelig havde håbet, jeg skulle gå og nyde det. Øv bøv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

st

Da jeg læste dit indlæg tænkte jeg også bare Blindtarm, men det er godt du har fået det tjekket. Jeg kender en pige som skulle have sin fjernet. Det måtte de gøre i uge 30, og de var nødt til at tage barnet ud også. Det var bare væmmeligt for hende. Men det hele gik fint, men det var noget af en forskrækkelse for hende da hun fik beskeden.
Jeg håber da ikke at det bliver værre for dig. Det er da træls at gå og være besværet af graviditeten.

God bedring. st

Anmeld

13. august 2009

Charlie

Hej st,
puha, det lyder ikke rart. Jeg havde også selv tænkt: "HVad nu hvis det er blindtarmen..?" Jeg krydsede virkelig alt for at det ikke var den, for jeg kunne ikke klare tanken om, at de ville blive nødt til at tage ham ud, inden han selv var "klar", og at jeg dermed skulle "snydes" for min sidste fødsel. Det er virkelig noget, jeg ser meget frem til. Men havde det være blindtarmen, var det jo bare sådan, det var nødt til at være... Men heldigvis var det blot ligamenterne  
Idag er det dog lidt bedre, så jeg håber, at det enten forsvinder eller i det mindste bare forbliver sådan her, for så kan jeg da leve med det  Idag kan jeg godt køre bil uden at skulle støtte mig ved sving, og jeg kan også godt bukke mig ned og samle ting op fra guilvet osv. Det er der stadig, men ikke nær så slemt.

Hvordan går det med din graviditet?

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.