Vendingsforsøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
11 svar
10 synes godt om
20. maj 2014

Findusinde

Hej piger...

Er lige kommet tilbage fra scanning, er 36+0.. Hun vejer knap 3000 g, men hun vender forkert.. Sidder godt med numsen placeret nedaf...

De vil forsøge at vende hende på torsdag, og hvis det ikke lykkes så igen engang i næste uge..

Nogen der har erfaring med vending?

Gode som dårlige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

tarkoflen

Jep vores lille datter sad også rigtig godt op og havde gjort det hele graviditeten, men hun blev vendt på hovedet og jeg fødte naturligt

Mange havde fortalt at det gjorde forfærdelig ondt, men det gjorde det overhovedet ikke på mig

Held og lykke med det

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Jeg fik vendt Lia. Havde op til vendingsforsøget brugt noget moxa og lå med numsen i vejret...
Havde hært mange skrækhistorie, men enten har jeg en høj smertetærksel eller også var jeg heldig, for jo kunne da mærke det men slet ikke noget at skrive hjem om selvom de var to til at bakse og nærmest sad oven på mig. Og de fik hende rundt og jeg endte med en helt normal fødsel 4 dage over termin

Anmeld

20. maj 2014

Findusinde

Åh det er godt at høre, har jo hørt at det skulle gøre skrækkelig ondt... :-)

Anmeld

20. maj 2014

A.n.onym.

Jeg er en af dem der syntes at det gjorde naller - og det lykkedes ikke - endte med at få pks 38+4

Anmeld

20. maj 2014

Findusinde

MommyK skriver:

Jeg er en af dem der syntes at det gjorde naller - og det lykkedes ikke - endte med at få pks 38+4

Jeg er meget spændt på om det lykkes for dem at vende hende... det er jo også begrænset hvor meget plads der er derinde efterhånden.

Anmeld

20. maj 2014

Lrm

Hos mig gjorde det naller! Har ellers en høj smerte grænse... Det var bestemt ikke behageligt... Håber ikke jeg skrammer dig, alt for meget.

Det lykkedes desværre heller ikke og jeg fik kejsersnit 39+0

held og lykke

Anmeld

20. maj 2014

A.n.onym.

Findusinde skriver:

Jeg er meget spændt på om det lykkes for dem at vende hende... det er jo også begrænset hvor meget plads der er derinde efterhånden.

Krydser fingre for at det lader sig gøre - ellers findes der private jordemødre der laver vendinsforsøg vha en slynge - det skulle vist være effektivt :-)

Anmeld

20. maj 2014

Findusinde

Lrm skriver:

Hos mig gjorde det naller! Har ellers en høj smerte grænse... Det var bestemt ikke behageligt... Håber ikke jeg skrammer dig, alt for meget.

Det lykkedes desværre heller ikke og jeg fik kejsersnit 39+0

held og lykke

Er forberedt på at det kommer til at gøre ondt, har selv en rimelig høj smerte grænse, men har det ganske fint med hvis det blir kejsersnit, bare hun kommer ud og hun har det godt, så er jeg ligeglad med hvordan...

Anmeld

20. maj 2014

Lrm

Findusinde skriver:

Er forberedt på at det kommer til at gøre ondt, har selv en rimelig høj smerte grænse, men har det ganske fint med hvis det blir kejsersnit, bare hun kommer ud og hun har det godt, så er jeg ligeglad med hvordan...

Der er også en god tankegang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.