Erfaringer med Ingefærtabeletter:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2009

Valle81

Hejsa,

Har hørt at disse skulle hjælpe på ens træthed i graviditeten.

Nogle af Jer der har erfaringer med disse:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Hejsa,

Har hørt at disse skulle hjælpe på ens træthed i graviditeten.

Nogle af Jer der har erfaringer med disse:0)

Jeg har ikke hørt at de skulle tage trætheden, men kvalmen!
Jeg har selv de sidste "mange" uger lavet hjemmelavet juice MED ingefær, og det har virkelig hjulpet på kvalmen (og egentlig også trætheden, men det tror jeg mere har været alle de vitaminer og frugter/grøntsager
men du kan da prøve dem? det skader i hvert fald ikke...
knus

Anmeld

12. august 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

Jeg har ikke hørt at de skulle tage trætheden, men kvalmen!
Jeg har selv de sidste "mange" uger lavet hjemmelavet juice MED ingefær, og det har virkelig hjulpet på kvalmen (og egentlig også trætheden, men det tror jeg mere har været alle de vitaminer og frugter/grøntsager
men du kan da prøve dem? det skader i hvert fald ikke...
knus

Åhh du har ret, se jeg er så trætræt at at jeg ikke engang kan huske det ene fra det andet:0)

Det var faktisk også for kvalmen at jeg havde hørt det:0) det havde jeg bare glemt.

Igår var jeg ved lægen og få lavet vandrejournal. Jeg fik en tid til blodprøver i næste uge og så en tid ved lægen ugen efter det. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke huske hvorfor det var jeg skulle ind til lægen igen ugen efter, så idag måtte jeg ringe ind og spørge:0)  ( Det er en kort opfølgningssamtale med henblik på lige at høre omkring trætheden og så få resultat på blodprøver)

Kærligst fra Christina, der er så træt at jeg snart falder fra hinanden:0)

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Åhh du har ret, se jeg er så trætræt at at jeg ikke engang kan huske det ene fra det andet:0)

Det var faktisk også for kvalmen at jeg havde hørt det:0) det havde jeg bare glemt.

Igår var jeg ved lægen og få lavet vandrejournal. Jeg fik en tid til blodprøver i næste uge og så en tid ved lægen ugen efter det. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke huske hvorfor det var jeg skulle ind til lægen igen ugen efter, så idag måtte jeg ringe ind og spørge:0)  ( Det er en kort opfølgningssamtale med henblik på lige at høre omkring trætheden og så få resultat på blodprøver)

Kærligst fra Christina, der er så træt at jeg snart falder fra hinanden:0)

hæhæ...stakkels dig da! men trætheden skulle gerne gå over igen - eller i hvert fald blive bedre! Ellers må du få noget jern..det tager trætheden.. ingefær har virkelig hjulpet mod min kvalme...men man skal bare heller ikke have for meget når det er frisk ingefær

Anmeld

12. august 2009

Mira0911

Jeg har prøvet dem, og de hjalp ikke ved mig overhovedet, hverken på det ene eller det andet...

Anmeld

15. august 2009

kamillaS

du må ikke tage ingefær med kvalme, desvære.... de er under mistanke for at være medvirkende til alle de drengebørn med misdannede kønsorganer. Mistanken er i hvert fald så stor at GraviFrisk er trukket tilbage fra markedet.
det eneste jeg kan anbefale dig er Sea-band akupressurarmbånd, de skader i hvert fald ikke og hjalp mig helt fantastisk!!
Knus Kamilla 22+1 med nr 4 og farmakonom på apotek
ps. ingefærthe eller kager eller frisk ingefær må du godt spise...
og gul gajol var min lynredder...

Anmeld

15. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg vil også gerne anbefale akupressurarmbåndene.... de hjalp også mig helt fantastisk.

Jeg købte mine i matas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.