Nyt garn :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2014

Troldemommi

Muhmi skriver:

Jeps.. Det har taget laaaaaaaaaang tid, men nu er jeg færdig... Damn mine arme er smadret

Synes bare jeg ville vise det frem, for jeg synes selv det ser ret fedt ud

Du emmer jo af sommer og solskin  Og lidt reggae  

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Muhmi

Troldemommi skriver:

Du emmer jo af sommer og solskin  Og lidt reggae  

Monica 

Hihi tark 

Anmeld

20. maj 2014

Muhmi

Miss Church skriver:

Shit har du flettet det selv?!  Av min arm! 

Godt arbejde! 

Jeps og ja AV mine arme igår, det var helt sindsygt 

Anmeld

20. maj 2014

Muhmi

Carina:-) skriver:

Det ser helt vildt ud ,men festligt 

Anmeld

20. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det var da.. anderledes

Frisk gjort!

Anmeld

20. maj 2014

Muhmi

AnjaM skriver:

Det var da.. anderledes

Frisk gjort!

Haha... Tak?  

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Muhmi skriver:

Jeps.. Det har taget laaaaaaaaaang tid, men nu er jeg færdig... Damn mine arme er smadret

Synes bare jeg ville vise det frem, for jeg synes selv det ser ret fedt ud

Slap af hvor er det flot!!!  Tænk du selv har lavet det!  Kan godt forstå dine arme er lidt smadret nu.

Anmeld

20. maj 2014

Muhmi

BabyMus skriver:

Slap af hvor er det flot!!!  Tænk du selv har lavet det!  Kan godt forstå dine arme er lidt smadret nu.

Tusind tak skal du have Ved godt det er lidt dårligt lavet, men når man tænker på at jeg har gjort det på mig selv så synes jeg det er ok Men er helt overbevist om at jeg ville kunne gøre det meget flottere på en anden person

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have Ved godt det er lidt dårligt lavet, men når man tænker på at jeg har gjort det på mig selv så synes jeg det er ok Men er helt overbevist om at jeg ville kunne gøre det meget flottere på en anden person

Arh men jeg synes da bare det er flot. Ser overhoved ikke det skulle være dårlig lavet, det er nok mest dig selv der tror det (eller også er det bare mig som ikke har nok forstand på det hehe). Jeg synes bare det er kanon flot! Er især vild med billede nr. 2 hvor du har sat det op, og det snoer sig ind og ud imellem hinanden. Nøøøøj altså. Hvis bare jeg turde være så modig selv, så skulle du nok få lov at lave det på mig også!

Anmeld

21. maj 2014

Muhmi

BabyMus skriver:

Arh men jeg synes da bare det er flot. Ser overhoved ikke det skulle være dårlig lavet, det er nok mest dig selv der tror det (eller også er det bare mig som ikke har nok forstand på det hehe). Jeg synes bare det er kanon flot! Er især vild med billede nr. 2 hvor du har sat det op, og det snoer sig ind og ud imellem hinanden. Nøøøøj altså. Hvis bare jeg turde være så modig selv, så skulle du nok få lov at lave det på mig også!

Du siger bare til, jeg har fået én til at være min prøveklud nu her, så kunne du se resultatet når jeg gør det på andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.