1 årig vil ikke have sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

ekebiv

Min 1 årige søn vil pludselig ikke have sutten. Han havde en sut han var rigtig glad for og putning var ikke det store problem. Så ville skæbnen at den sut gik i stykker og nu kan jeg ikke få ham til at tage andre OVERHOVEDET. Jeg har endda købt præcis den samme som den anden men han bliver vred og kaster den væk. Han er ulykkelig når han skal sove og gumler på sin klud men han er SÅ svær at få til at falde til ro. Om aftenen falder han kun til ro fordi han får flaske og derfor får suttebehovet dækket men om dagen sover han dårligt. Sjovt nok kan jeg luske den nye sut i ham mens han sover og så sutter han på den, han kan også sidde og gumle på den men sutter ikke på den i vågen tilstand.
Men jeg vil egentlig høre om der er andre der har oplevet det og hvad i har gjort, synes det er så synd at han bliver så ked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Misscbn

ekebiv skriver:

Min 1 årige søn vil pludselig ikke have sutten. Han havde en sut han var rigtig glad for og putning var ikke det store problem. Så ville skæbnen at den sut gik i stykker og nu kan jeg ikke få ham til at tage andre OVERHOVEDET. Jeg har endda købt præcis den samme som den anden men han bliver vred og kaster den væk. Han er ulykkelig når han skal sove og gumler på sin klud men han er SÅ svær at få til at falde til ro. Om aftenen falder han kun til ro fordi han får flaske og derfor får suttebehovet dækket men om dagen sover han dårligt. Sjovt nok kan jeg luske den nye sut i ham mens han sover og så sutter han på den, han kan også sidde og gumle på den men sutter ikke på den i vågen tilstand.
Men jeg vil egentlig høre om der er andre der har oplevet det og hvad i har gjort, synes det er så synd at han bliver så ked.

Min søn blev syg lige inden han blev 2 år og det gjorde at han intet kunne have i munden heller ikke sut

jeg ville bare lade være med at give ham den hvis han alligevel klare sig fint uden og ikke "tvinge" ham til at bruge sut..

Du vil måske takke dig selv senere

Anmeld

20. maj 2014

ekebiv

Det er heller ikke fordi jeg har et behov for at han SKAL have den men han er SÅ ked af det og virker desperat efter at have noget i munden når han skal sove. Hvis bare ikke han var så ked så ville det da være den nemmeste sutteafvænning EVER (ikke at det har været kæmpesvært ved de andre to) Han er superglad når han er vågen og græder kun når han skal sove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.