Bange for at miste igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

Anonym trådstarter

Ja hvor starter jeg og hvor ender jeg....

jeg var gravid i uge 11 da jeg fik spontan abort i marts måned. Vi ventede så en måned til jeg fik mens og prøvede derefter at blive gravid igen. Jeg har så været heldig at blive gravid MEN jeg går hele tiden rundt og er bange for at miste dette barn også. Hver gang jeg er på toilettet er jeg bange for at se noget rødt. Jeg er bange for at denne små kriblen i maven brat holder op igen. Jeg blev meget svimmel og besvimede en enkel gang ved min sidste graviditet og denne gang føler jeg mig også svimmel. Ender det mon på samme måde..... Jeg ved jo godt at sådan må man ikke tænke og man er nød til at se positivt men det er rigtig svært....,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

stjernehimmel

Jeg forstår din bekymring fuldt ud..... 

Jeg sender masser af babyklister... held og lykke med det 

Anmeld

20. maj 2014

Frk.S

for at din lille spire bliver siddende denne gang. Hvornår aborterede du sidst? Og hvornår skal du til NF-scanning?

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg aborterede i uge 11 lige inden NF. Har ikke været hos lægen endnu. Men er uge 5 idag. Det er egentlig rart at få skrevet herinde sidder ofte og læser. 

Anmeld

20. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Ja hvor starter jeg og hvor ender jeg....

jeg var gravid i uge 11 da jeg fik spontan abort i marts måned. Vi ventede så en måned til jeg fik mens og prøvede derefter at blive gravid igen. Jeg har så været heldig at blive gravid MEN jeg går hele tiden rundt og er bange for at miste dette barn også. Hver gang jeg er på toilettet er jeg bange for at se noget rødt. Jeg er bange for at denne små kriblen i maven brat holder op igen. Jeg blev meget svimmel og besvimede en enkel gang ved min sidste graviditet og denne gang føler jeg mig også svimmel. Ender det mon på samme måde..... Jeg ved jo godt at sådan må man ikke tænke og man er nød til at se positivt men det er rigtig svært....,

Jeg kan godt forstå du er nervøs  Men det kan jo sagtens gå rigtigt godt denne gang!

Svimmelhed er ikke som sådan et dårligt tegn i starten af graviditeten, jeg tror det er omkring uge 8 moderkagen rigtigt begynder at skulle have en masse blod igennem sig og det kan føre til svimmelhed og besvimelser. Det skete for mig begge gange og jeg fik to sunde og raske børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.