Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er lidt uenige i, hvad h*n skal hedde hvis det bliver en pige. (Hvilket det med 90% sikkerhed bliver) siger jordmoderen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
melila skriver: Vi er lidt uenige i, hvad h*n skal hedde hvis det bliver en pige. (Hvilket det med 90% sikkerhed bliver) siger jordmoderen
Syntes begge navne er super fine.. Men har aldrig hørt om en 'malia' før, hvorimod der er en masse malou'er. så tror jeg ville gå efter det specielle navn. Kan godt lide når det er lidt anderledes
Det er jeg glad for i siger, for det er mig der vil have hun skal hedde Malia
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Jeg har stemt Malia, det synes jeg er sødest + der er mange der hedder Malou. Har selv både Malia og Melia på min liste. Synes det er et super fint navn.
Jeg er mest til Malou
Chrizta skriver: Ville vælge Malia Et andet forslag Milou
Ville vælge Malia Et andet forslag Milou
Milou er også sødt det er minder bare lidt for meget om en jeg kender der har kaldt deres hund for næsten det samme
BabyMus skriver: Jeg har stemt Malia, det synes jeg er sødest + der er mange der hedder Malou. Har selv både Malia og Melia på min liste. Synes det er et super fint navn.
Malia er der ikke mange der hedder i dk. Jeg hørte engang navnet på amerikansk tv, og siden har jeg altid ville kalde min første datter det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128