navne afstemning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad kan i bedst lide??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.139 visninger
29 svar
10 synes godt om
19. maj 2014

melila

Vi er lidt uenige i, hvad h*n skal hedde hvis det bliver en pige. (Hvilket det med 90% sikkerhed bliver) siger jordmoderen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

stm2812

melila skriver:

Vi er lidt uenige i, hvad h*n skal hedde hvis det bliver en pige. (Hvilket det med 90% sikkerhed bliver) siger jordmoderen 

Syntes begge navne er super fine.. Men har aldrig hørt om en 'malia' før, hvorimod der er en masse malou'er. så tror jeg ville gå efter det specielle navn.   Kan godt lide når det er lidt anderledes

Anmeld

19. maj 2014

lineog4

Har haft både en skøn Malia og Malou i skolen. Men ville selv vælge Malia fordi det lyder mere lyst i mine øre.

Anmeld

19. maj 2014

melila

Det er jeg glad for i siger, for det er mig der vil have hun skal hedde Malia 

Anmeld

19. maj 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
melila skriver:

Ville vælge Malia

Et andet forslag Milou

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

19. maj 2014

BabyMus

Jeg har stemt Malia, det synes jeg er sødest + der er mange der hedder Malou. Har selv både Malia og Melia på min liste. Synes det er et super fint navn.

Anmeld

19. maj 2014

SandraXOXO

Er vild med både melia og malia... Ikke så vild med malou, det minder mig stadig kun om Malou stella fra dum :-P

Anmeld

19. maj 2014

Frk.S

Jeg er mest til Malou

Anmeld

20. maj 2014

melila

Chrizta skriver:

Ville vælge Malia

Et andet forslag Milou

Milou er også sødt  det er minder bare lidt for meget om en jeg kender der har kaldt deres hund for næsten det samme 

Anmeld

20. maj 2014

melila

BabyMus skriver:

Jeg har stemt Malia, det synes jeg er sødest + der er mange der hedder Malou. Har selv både Malia og Melia på min liste. Synes det er et super fint navn.

Malia er der ikke mange der hedder i dk. Jeg hørte engang navnet på amerikansk tv, og siden har jeg altid ville kalde min første datter det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.