Lussinge syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. maj 2014

Moar2011

Har jeres børn måtte komme til bh/vs/dp selvom de havde det??

Hvordan regeret jeres børn på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Christine

Storms-Mor skriver:

Har jeres børn måtte komme til bh/vs/dp selvom de havde det??

Hvordan regeret jeres børn på det?

Jeg vil næsten tro de skal blive hjemme? Og ikke mindst hvis der er gravide i personalet. Men også af hensyn til andre gravide mødre ville jeg holde barnet hjemme 

Tror ikke mine børn har haft det, så kan ikke sige mere med sikkerhed.

Anmeld

19. maj 2014

melila

De må ikke komme i institution så længe de har symptomer. Og når du finder ud af det eller er i tvivl, skal du ringe til ins. Med det samme så de kan sætte skilt op ude på døren, af hensyn til gravide. Det smitter nemlig 3 uger inden det går i udbrud. Vores den store havde det en lille uge, og så var han klar igen. 

Anmeld

19. maj 2014

Moar2011

melila skriver:

De må ikke komme i institution så længe de har symptomer. Og når du finder ud af det eller er i tvivl, skal du ringe til ins. Med det samme så de kan sætte skilt op ude på døren, af hensyn til gravide. Det smitter nemlig 3 uger inden det går i udbrud. Vores den store havde det en lille uge, og så var han klar igen. 

Holder os min søn hjemme resten af ugen
Læge har givet hendes syv på at det r det ://

Anmeld

19. maj 2014

Moar2011

melila skriver:

Hvad fortog du dig så med din søn ?

Anmeld

19. maj 2014

melila

Storms-Mor skriver:

Hvad fortog du dig så med din søn ?

Det er min bonus søn, og jeg er gravid og har ikke selv haft lussinge syge, så jeg holdte mig lidt på afstand. Men far og søn spillede en masse fifa og så disney film de første par dage (han er 8) hvor han var slemt ramt. Derefter var de nede og spille fodbold på græsset hvor jeg havde lavet picnickurv med lidt lækkert 

Anmeld

19. maj 2014

Maja88

må de gerne ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.