Lette retter?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2014

StineC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

MyLove E

Nogen som har flere idéer ;-)

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Nu ved jeg godt du allerede har skrevet at det skal være noget man ikke får så tit, til det indlæg der blev skrevet om tortillas. MEN, jeg vil alligevel lige foreslå noget med det!

Man kan jo godt putte en masse fyld i tortillas som man ikke plejer at gøre. Jeg har lige bestemt mig for, at til min 30 års fødselsdag skal vi have disse til forret. Som i kolde, og med alt muligt fyld i, og så skåret over på midten så man kan se fyldet.

Jeg har skrevet nogle forslag til fyld, som er: skinke, laksemousse, tunmousse, kylling, avokado/vegetar og vil prøve at lave dem inden så jeg kan se hvad jeg bedst kan lide. Der skal nok være to max tre forskellige til at ligge på tallerknen til forret.

Bare et forslag.

Anmeld

20. maj 2014

BabyMus

Så skriver jeg lige igen

I næste uge skal vi holde fælles fødselsdag, min mor, mormor, min mand og jeg selv. Vi 14 personer. De skal komme til frokost, hvor vi skal ha mørbrad med sovs og ris.
Så skal vi ha kage til kaffen.

Vi vil så lave noget aftensmad også, men er helt på bar bund. Det skal ikke være noget tungt og helst også kolde eller lune retter

Vil i ikke hjælpe og komme med nogle idéer

Uhh fik lige en idé mere, men ved ikke om det alligevel bliver for tungt: Mini burgere og mini hotdogs!!!

http://smagsloejer.dk/2013/06/laekre-sliders-svanso-cook-off/

http://smagsloejer.dk/2012/08/mini-hotdogs/

Anmeld

20. maj 2014

MyLove E

BabyMus skriver:

Nu ved jeg godt du allerede har skrevet at det skal være noget man ikke får så tit, til det indlæg der blev skrevet om tortillas. MEN, jeg vil alligevel lige foreslå noget med det!

Man kan jo godt putte en masse fyld i tortillas som man ikke plejer at gøre. Jeg har lige bestemt mig for, at til min 30 års fødselsdag skal vi have disse til forret. Som i kolde, og med alt muligt fyld i, og så skåret over på midten så man kan se fyldet.

Jeg har skrevet nogle forslag til fyld, som er: skinke, laksemousse, tunmousse, kylling, avokado/vegetar og vil prøve at lave dem inden så jeg kan se hvad jeg bedst kan lide. Der skal nok være to max tre forskellige til at ligge på tallerknen til forret.

Bare et forslag.

Tortillas var hellere ikke lige det jeg tænkte på som noget man får tit

Men har købt rispapir og vil lave sådan nogle ruller :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.