Update om Lilli og baby bandit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
6 svar
4 synes godt om
19. maj 2014

Bertris

Nu er det ved at være længe siden jeg har lavet en ordentlig update herinde  

Lilli blev d. 27. marts 1 år  

Hun har hele 10 tænder der er brudt igennem, hun snakker løs, dog er der ikke voldsomt mange ord endnu, men hun siger dygtig, ja, nej, bøh, hej, far også nogen gange lyder det også til hun prøver at sige meget mere  

Dog går hun ikke endnu, men er blevet meget glad for at rejse sig op af ALTING hvis hun kan  

Hun har lært at kravle, men er noget usikker på det punkt endnu, så vi har fået os en numseglider, og det ser noget så kært ud! 
Oven i alt dette så fandt vi sidst januar/start februar ud af at vi venter nr 2  Hvilket er en KÆMPE glæde! Jeg er sat til d. 4. oktober, og var til MD i onsdags, hvor der var en helt velskabt lille bandit. Vi vælger at holde kønnet hemmeligt for hyggens skyld, selvom mange gætter løs 

Man kan godt mærke Lilli ikke forstår at der er en lille en på vej, selvom vi siger meget at der er en baby i mors mave, og vi øver os i at ae forsigtigt og ikke rive i hår osv  

Er dog så uheldig at jeg har fået bækkenløsning, som jeg skal til snak med lægen om i morgen, havde ellers håbet jeg gik fri som jeg gjorde med Lilli, men man kan jo ikke være lige heldig hver gang! 

Lilli har også skiftet vuggestue her d. 1/5 for at hun kom tættere på vores hjem, i stedet for skolen, hun har taget det super flot! Men hun har heller aldrig været særlig bange for at møde nye mennesker og falder hurtigt ind i nye rytmer nye steder! 

Generelt går det egentlig helt fantastisk i det lille hjem hos os. Kunne nærmest ikke bede om mere, og om en lille måned går vi på sommerferie så vi rigtig kan nyde hinanden inden den lille bandit kommer til verden til oktober 

Også lidt billede spam, første billede er af mig fra i lørdags hvor jeg var 20+0, resten er af vores lækre datter  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

malliebooh

Gode billeder af Lilli og skønt at det går godt  Sjovt at vi har valgt at lave opdatering på de små på samme tid. Jeg følte også det var længe siden hehe 

Anmeld

19. maj 2014

Bertris

malliebooh skriver:

Gode billeder af Lilli og skønt at det går godt  Sjovt at vi har valgt at lave opdatering på de små på samme tid. Jeg følte også det var længe siden hehe 

- og da jeg sidder og læser dit går det op for mig at jeg har glemt at skrive hun også klapper, vinker, kysser og sender luft kys 

Det er altså også svært at få ALT med når der sker en masse hele tiden  

Anmeld

19. maj 2014

malliebooh

Bertris skriver:

- og da jeg sidder og læser dit går det op for mig at jeg har glemt at skrive hun også klapper, vinker, kysser og sender luft kys 

Det er altså også svært at få ALT med når der sker en masse hele tiden  

Ja jeg var også i tvivl om jeg havde fået alt med hehe 

Anmeld

19. maj 2014

Louise H.

Hun er da bare en rigtig lille charmetrold!

Jeg synes det er lidt hyggeligt at kønnet er hemmeligt. Ved i selv hvad det er?

Anmeld

19. maj 2014

Bertris

Louise <3 Isabella skriver:

Hun er da bare en rigtig lille charmetrold!

Jeg synes det er lidt hyggeligt at kønnet er hemmeligt. Ved i selv hvad det er?

Ja  
Vi fik det at vide ved MD, banditten var på tværs da h*n skulle tjekkes igennem, men spredte pænt ben da vi skulle se kønnet 

Anmeld

19. maj 2014

Louise H.

Bertris skriver:

Ja  
Vi fik det at vide ved MD, banditten var på tværs da h*n skulle tjekkes igennem, men spredte pænt ben da vi skulle se kønnet 

Hvor dejligt, det bliver da spændende når kun i ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.