I lørdags tog vi på familietur, Morten, Villads og jeg. Vi havde lånt en bil af Mortens bror, og vi besluttede så at vi skulle i dyrehaven på picnic. og på bakken.
Inden vi tog afsted spurgte jeg så Villads om han havde lyst til at vi gav alle hans sutter til Pjerrot. jeg har nævnt det for ham før at man kan aflevere sutterne hos ham, og så fik man en lille gave af ham. men han har tidligere sagt at det ville han ikke. men i lørdags sagde han JA og fandt alle sine sutter. så samlede vi dem sammen i en snor og skrev 'kære pjerrot, pas godt på mine sutter. kærlig hilsen Villads' og så tog vi afsted.
Det var bare så hyggeligt.
og han klarede de bare så godt med de sutter..
mor og far her blev helt rørstrømske og var ved at flække af stolthed over at vores lille dreng nu er en STOR dreng, som ikke bruger ble om dagen og nu heller ikke sut mere.
Det blev selvfølgelig fejret med en is og en masse forlystelser efterfølgende. De var bare den bedste dag 
Og lørdag og søndag aften ved puttetid var der bare ingen problemer. han siger selv ' jeg bruger ikke sut mere, dem har pjerrot og han passer på dem'
i dag skal vi ud og købe en farvel-sut-gave 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld