jeg har bare lyst til at tude!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2009

oo

jeg er ved at blive fuldkommen idiot af det her og jeg ANER ikke hvordan ejg skal tackle det.
Søren er et ekstremt aseksuelt menneske - hvilket jeg også selv er, så de dersen par gange om måneden hvor vi dyrker sex, passer os rigtig fint begge to. men nu er vi jo uden for behandling og jeg tænkte bare, at vi kunne gøre en rigtig indsats for sagen og nu har jeg ægløsning enten torsdag eller fredag og så ville man jo gerne ...knalde. men nej. Søren KAN bare ikke nu. og sådan har det været siden vi mødte hinanden: når han tænker på, at han SKAL, så kan han ikke. overhovedet. og jeg har bare lyst til at skrige!! vi har haft sex 3 gange siden min mens stoppede i denne her måned og sidste gang var i foregårs. igår spurgte jeg så, om han havde lyst, men nej, han syntes vi skulle vente til ægløsning. imorges tænkte jeg så, at nogle gange kan man tage ham på sengen (so to speak) og fornøje sig med morgenrejsningen. men imorges var der bare INGEN rejsning. og han er selvfølgelig ked af ikke at kunne få rejsning og gøre dagens indsats og jeg sidder og smiler og sir "jamen skaaaaat, det gør ingenting!" og så går jeg ud på toilettet og tørrer øjnene og venter med at rase lidt til han er kørt på arbejde.
hvordan fanden i hede hule helvede skal jeg nogensinde blive gravid når min mands diller ikke vil samarbejde????? øv, jeg er faktisk bare pisse ked af det ved tanken om, at det helt bestemt heller ikke kommer til at lykkedes denne her måned, fordi Søren nu er stresset over sex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Sabina & Simone

Ej undskyld, men kan ikke lade være med at smile lidt søde... Måden du skriver tingene på er bare humor..
Men kan godt forstå dig, det er sq træls når lillemanden ikke vil samarbejde... Så bliver projekt baby jo ikke nemmere... Men er der ikke et eller andet der kan få Søren helt op og ringe... Du må være lidt sexy, så han slet ikke kan lade være... Ellers må du sq låne Steffan... Nogle gange er det sq helt belastende som den stritter...

Håber I får sexet lidt under ægløsningen og der bliver en lille bebs ud af det, så I slipper for behandlingerne...

Knus Sabina

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Åh hvor kan jeg bare relatere til dine følelser. Sex er jo (eller burde) være det mest naturlige og fantastiske mellem to mennesker der elsker hinanden....eller?
Jeg er lige gået fra min kæreste som ingen (INGEN) lyst havde til sex...med det resultat, at vi ikke havde sex i 2 år (JA!). Jeg er IKKE et aseksuelt menneske, men efter utallige afvisninger blev jeg det nærmest...mistede selv lysten til sex...ikke bare med min kæreste men generelt...og det er faneme trist!!
Sex skal plejes, ligesom et hvert andet aspekt i parforholdet..ellers dør det en langsom død. Du skriver, at du selv er et aseksuelt menneske, men det tror jeg altså ikke på...du vil jo gerne være sammen med din mand og vel ikke kun for at lave babyer??!! Sex er det der binder elskende til hinanden...vi knalder jo ikke (altid) vores venner, vel?
Lad være med, at lide i stilhed - fortæl ham hvad du føler og hvor ondt det gør og ellers foreslå ham, at han kan tænke på Gud og Fædrelandet imens...det foreslog min far, i ramme alvor...haha

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

12. august 2009

KWL

Æv søde - ikke særlig rart. Men kan godt huske hvordan vi også gjorde det på konando her hjemme for at få Tilde. Jeg mistede også lysten total.
Men som du siger så skal Sørens - ting - jo være med ellers bliver der ingen bebs.
Måske skal du prøve igen i aften og se om han måske kunne få lyst - lave noget inden så projekt bebs kom lidt i baggrunden. JA JA  - hadede selv at få den smidt i hovedet. "prøv at glemme det lidt" hmm ja tja ikke nemt vel !!!!
Jeg håber at det lykkedes for jeg i aften eller snart.

Mange knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.