Åh hvor kan jeg bare relatere til dine følelser. Sex er jo (eller burde) være det mest naturlige og fantastiske mellem to mennesker der elsker hinanden....eller?
Jeg er lige gået fra min kæreste som ingen (INGEN) lyst havde til sex...med det resultat, at vi ikke havde sex i 2 år (JA!). Jeg er IKKE et aseksuelt menneske, men efter utallige afvisninger blev jeg det nærmest...mistede selv lysten til sex...ikke bare med min kæreste men generelt...og det er faneme trist!!
Sex skal plejes, ligesom et hvert andet aspekt i parforholdet..ellers dør det en langsom død. Du skriver, at du selv er et aseksuelt menneske, men det tror jeg altså ikke på...du vil jo gerne være sammen med din mand og vel ikke kun for at lave babyer??!! Sex er det der binder elskende til hinanden...vi knalder jo ikke (altid) vores venner, vel?

Lad være med, at lide i stilhed - fortæl ham hvad du føler og hvor ondt det gør og ellers foreslå ham, at han kan tænke på Gud og Fædrelandet imens...det foreslog min far, i ramme alvor...haha

Jeg krydser fingre for jer
Anmeld