Baby ting til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
17 svar
2 synes godt om
18. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej mødre :-)

har lige siddet og lavet en liste med ca priser jeg har fundet på nettet og hvad jeg regner med til første tid med baby.

har i nogle tilføjelser til hvad man ellers har behov for ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

har lige siddet og lavet en liste med ca priser jeg har fundet på nettet og hvad jeg regner med til første tid med baby.

Umiddelbart måske lidt flere sæt sengetøj?

Ganske vidst har jeg ikke selv født endnu, men jeg blev stærkt rådet til at anskaffe 5-6 sæt sengetøj af min mor. Mest så det ikke er nødvendigt at vaske helt så ofte. - Men vi har også tendens til at være gylpere i min familie

Anmeld

18. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
TanyaGR skriver:

Umiddelbart måske lidt flere sæt sengetøj?

Ganske vidst har jeg ikke selv født endnu, men jeg blev stærkt rådet til at anskaffe 5-6 sæt sengetøj af min mor. Mest så det ikke er nødvendigt at vaske helt så ofte. - Men vi har også tendens til at være gylpere i min familie

Dertil kan jeg tilføje at jeg havde en storgylper og 3 dynebetræk har været rigeligt

jeg tænker : bleer, skumklude, babypudder, zinksalve, olie, negleklippper, tættekam. Lidt legetøj. 

Anmeld

18. maj 2014

Albertsen92

Ikke nødvendigt med flere sæt sengetøj.

Men jeg tænker: billig babyalarm, billig sengerand (de ting er normalt dyrere) og hvorfor så mange flasker? Skal du ikke amme? For så ville jeg vente med at købe mere end 2 flasker.

Og hvad med bleer? Og vådservietter, vaskeklude, salver/cremer/olier?

Anmeld

18. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke om det er fordi du ikke vil amme, men jeg tænker der mangler en ammepude og at det sagtens kan være du hverken skal bruge sutteflasker eller sutter.

Så synes jeg ret hurtigt jeg brugte et legestativ de kunne ligge neden under og kigge på.
Og hvis du skal føde her til forår/sommer, så måske et tæppe hvis dynen bliver for varm at svøbe i.
Jeg ville personlig også selv have en slynge.

Sengerand brugte jeg slet ikke for de sov i liften eller i sengen med mig

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Ikke nødvendigt med flere sæt sengetøj.

Men jeg tænker: billig babyalarm, billig sengerand (de ting er normalt dyrere) og hvorfor så mange flasker? Skal du ikke amme? For så ville jeg vente med at købe mere end 2 flasker.

Og hvad med bleer? Og vådservietter, vaskeklude, salver/cremer/olier?

Nu er det bare ca priser :-)

og tænkte også kun 2-3 stykker, for skal da helt sikkert amme hvis jeg kan

Men synes bare der var hvad jeg fandt at priser på nettet.

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Alt med salver og bleer og sådan skal jeg selvfølgelig os ha men dette var bare mere ment som ting liste 

Anmeld

18. maj 2014

mortilnoahogmelina

Hvad med legetæppe håndklæde en smule legetøj .
Skråstol.
Flere stofbleer
Mere tøj end 1000 kr tror jeg købte for i hvertfald 3000-4000 kr kun h og m og name it .

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Nu ved jeg ikke om det er fordi du ikke vil amme, men jeg tænker der mangler en ammepude og at det sagtens kan være du hverken skal bruge sutteflasker eller sutter.

Så synes jeg ret hurtigt jeg brugte et legestativ de kunne ligge neden under og kigge på.
Og hvis du skal føde her til forår/sommer, så måske et tæppe hvis dynen bliver for varm at svøbe i.
Jeg ville personlig også selv have en slynge.

Sengerand brugte jeg slet ikke for de sov i liften eller i sengen med mig

Der står ammepude på :-) for skal selvfølgelig amme 

men rigtig god ide med legestativ :-)

Anmeld

18. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Der står ammepude på :-) for skal selvfølgelig amme 

men rigtig god ide med legestativ :-)

Hov ja det så jeg nu
Og forresten med hensyn til tøj, så ville jeg vente med at købe for meget for man får så meget i gave. Til min den første købte jeg stort set ikke andet end bodyer til de første 3-4 mnd både fordi det jeg fik gaver, men også fordi det var så varmt så vi dårligt brugte andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.