Mavens form

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er nu i uge 12 og synes min mave har forandret sig. Kan sagtens passe mine bukser endnu og føler ikke som jeg har taget på men når jeg står med siden til er der en lille fin rund bule.

Hvornår begyndte jeres mave at vokse og forandre sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

mrhl

Min begyndte at vokse i uge 17-18 men det var først oppe over uge 20 at jeg så gravid, og ikke bare småfed ud

Anmeld

18. maj 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg er nu i uge 12 og synes min mave har forandret sig. Kan sagtens passe mine bukser endnu og føler ikke som jeg har taget på men når jeg står med siden til er der en lille fin rund bule.

Hvornår begyndte jeres mave at vokse og forandre sig?

Jeg hoppede allerede i graviditetsbukserne i uge 10. Min mave føltes oppustet, og ligamentsmerterne fik det til at føles ubehageligt når bukserne strammede. Men synes jeg kunne se en synlig forskel omkring uge 18.

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes allerede man kan se det en smule. Synes dog det tidlig...

Føler mig ikke oppustet og alligevel som om maven stritter

Anmeld

19. maj 2014

Mmy87

Kunne ikke have alm bukser på fra uge 8 af. Gik med leggins. Maven kunne man vist ane omkring uge 15, men er også meget slank, så det ses let. 

Anmeld

19. maj 2014

Sunsmile

Jeg måtte allerede bruge bukser et nr større eller løsere bukser da jeg var 7-8 uger, men det er fordi jeg føler mig oppustet. Jeg er 10+4 og sys stadig det er det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.