18+5 med Nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
10 svar
15 synes godt om
18. maj 2014

Kay

Ja efter en lang weekend med konfirmation og en spændende fodboldkamp fik vi lige taget et mavebilled...

Alle jeg snakker med siger at min mave er ret stor og de ellers var sikker på at jeg havde termin midt på sommeren men del er først til oktober jo 

Har tabt mig 8 kg indtilvidere og det bliver fulgt nøje ad diætist og læge men de siger det er ok skal først til jm d 28 og det glæder jeg mig til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

LJMNA

Sikke fin mave ... Og bluse

Anmeld

18. maj 2014

LinLin

Fin mave - blusen snakker vi ikke om

Må du ikke tabe mere eller hvorfor bliver du fulgt?
(Jeg har vist taget 5 kg på allerede )

Anmeld

18. maj 2014

Kay

LJMNA skriver:

Sikke fin mave ... Og bluse

Tak... og virkelig god kamp i dag selvom det ikke endte til vores fordel

Anmeld

18. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Fin mave - blusen snakker vi ikke om

Må du ikke tabe mere eller hvorfor bliver du fulgt?
(Jeg har vist taget 5 kg på allerede )

Man må jo helst ikke tabe sig i  en graviditet men jeg tog jo 35 kg på med Elna, som jeg ikke har nået at tabe det hele af inden denne gang... så på grund af pco og overvægt og sukkersyge i familien skal jeg til ekstra tjek og går til diætist Ikke for at tabe mig men for ikke at tage på... men lægen på sygehuset er vist bange for at jeg sulter mig selv så han er bekymret... men egen læge og diætist er fint tilfredse... så er spændt på hvad jm siger til det hele 

Anmeld

18. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Man må jo helst ikke tabe sig i  en graviditet men jeg tog jo 35 kg på med Elna, som jeg ikke har nået at tabe det hele af inden denne gang... så på grund af pco og overvægt og sukkersyge i familien skal jeg til ekstra tjek og går til diætist Ikke for at tabe mig men for ikke at tage på... men lægen på sygehuset er vist bange for at jeg sulter mig selv så han er bekymret... men egen læge og diætist er fint tilfredse... så er spændt på hvad jm siger til det hele 

Ok jeg har aldrig prøvet at tabe mig når jeg har været gravid

Anmeld

18. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Ok jeg har aldrig prøvet at tabe mig når jeg har været gravid

Jeg tabte mig i starten med Elna men det var på grund af kvalme og opkast

Anmeld

18. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Jeg tabte mig i starten med Elna men det var på grund af kvalme og opkast

Ja - det er jeg jo heldigvis sluppet for (har dog haft kvalme denne gang,men ikke voldsomt og minus opkast)

Anmeld

18. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Ja - det er jeg jo heldigvis sluppet for (har dog haft kvalme denne gang,men ikke voldsomt og minus opkast)

Har heller ikke vært voldsomt kvalmeplaget denne gang og intet opkast... til gengæld har jeg været meget lugt følsom og haft meget madlede... der er stadig mange ting jeg ikke kan få mig selv til at spise... men det er gerne ting med højt fedt indhold så det gør ikke så meget :p

Anmeld

18. maj 2014

Katia Juul Skovgaard

Kay skriver:

Ja efter en lang weekend med konfirmation og en spændende fodboldkamp fik vi lige taget et mavebilled...

Alle jeg snakker med siger at min mave er ret stor og de ellers var sikker på at jeg havde termin midt på sommeren men del er først til oktober jo 

Har tabt mig 8 kg indtilvidere og det bliver fulgt nøje ad diætist og læge men de siger det er ok skal først til jm d 28 og det glæder jeg mig til 

Intet er smukkere end en gravid kvinde med Brøndby-trøje på

Du er så fin og tillykke med lille bebs i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.