Fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2014

Sujan

Ved godt det er alderen og at det måske er en fase men vil alligevel gerne have råd.

Jeg kan ikke putte min datter på 2 år. Det tager min.2 timer hvor hun er fuldstændig hysterisk. Sparker, slår, bider m.m... Jeg har prøvet at blive hos hende og berolige hende, men ender bare med, at hun leger og prøver at løbe ud hele tiden. Lægger jeg hende bare ind uden at sige noget mange millioner gange fortsætter hysteriet bare...
Aner ikke hvad jeg skal stille op.
Det har stået på rigtig længe.
Der er en del i hendes liv der har ændret sig og det har selvfølgelig også betydning men det startede før det... Og nu virker det til, at det bare er blevet en dårlig vane og vi skal igennem det helt store show på ca. 2 timer inden hun falder i søvn... Det er synd for hende synes jeg for er da ikke en god måde at falde i søvn på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Tulle28

Hvad tid kommer hun i seng og hvor længe sover hun til middag?

Anmeld

18. maj 2014

Sujan

Tulle28 skriver:

Hvad tid kommer hun i seng og hvor længe sover hun til middag?

Hun bliver lagt kl. 19 og vi står ret tidligt op. I hverdage står hun op 5.30 og sover 1,5 times middagslur. I weekenderne står hun op mellem 6-7 og er ikke altid jeg kan få hende til at sove middagslur. Er hun hjemme hos andre sover hun med det samme så virker som om vi er kommet ind i en rigtig dårlig vane. Ved bare ikke hvordan jeg skal ændre det.. Vi har faste rytmer og hun får nattøj på, børster tænder og læser bog og lægger sig uden vrøvl... Så er det når jeg går at det hele starter. Har så prøvet at blive hos hende, men så hopper hun bare rundt og køre sig selv op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.