Virtuel og irl-mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2014

NannaRud

Profilbillede for NannaRud

Hej alle søde kvinder

Jeg har surfet nettet tyndt efter et supplement til min mødregruppe. Det skulle gerne være en gruppe, som man kunne arrangere at mødes med, også efter endt barsel.

Er der nogle derude, som kender til en virtuel mødregruppe, som også mødes i det virkelige liv?

Jeg tænkte også på at oprette en gruppe selv, hvis folk er interesseret i det? Smid endelig en pm/pb, hvis det er tilfældet, så opretter jeg en gruppe på facebook.

Mange hilsener fra August og Nanna

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. maj 2014

Bell'star

Profilbillede for Bell'star
NannaRud skriver:

Hej alle søde kvinder

Jeg har surfet nettet tyndt efter et supplement til min mødregruppe. Det skulle gerne være en gruppe, som man kunne arrangere at mødes med, også efter endt barsel.

Er der nogle derude, som kender til en virtuel mødregruppe, som også mødes i det virkelige liv?

Jeg tænkte også på at oprette en gruppe selv, hvis folk er interesseret i det? Smid endelig en pm/pb, hvis det er tilfældet, så opretter jeg en gruppe på facebook.

Mange hilsener fra August og Nanna

Hvor bor du henne i landet?

Anmeld

18. maj 2014

JuniMama

Profilbillede for JuniMama
MOR til verdens dejligste pige! :-)
Hej,

Nu kan jeg se at du har født i august 2013, så prøv gruppen August Baby 2013 på facebook, der er der i hvert fald nogle fra Kbh, der også mødes irl nogen gange!

Anmeld

18. maj 2014

Bell'star

Profilbillede for Bell'star
JuniMama skriver:

Hej,

Nu kan jeg se at du har født i august 2013, så prøv gruppen August Baby 2013 på facebook, der er der i hvert fald nogle fra Kbh, der også mødes irl nogen gange!

Må jeg spørge hvordan du har fundet den gruppe? - jeg kan nemlig ikke finde en dansk gruppe med det navn på facebook?

- kan den hedde noget andet mon?

Anmeld

19. maj 2014

JuniMama

Profilbillede for JuniMama
MOR til verdens dejligste pige! :-)
Bell'star skriver:

Må jeg spørge hvordan du har fundet den gruppe? - jeg kan nemlig ikke finde en dansk gruppe med det navn på facebook?

- kan den hedde noget andet mon?

Hej,

Kan se at den er blevet gjort hemmelig. Men sender dig lige en PB med mit navn, så kan du ansøge mig på facebook, og så skal jeg nok tilføje dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.