Nårh hvor er hun sød på de billede:-)
Jamen jeg skal starte 1 januar, tøsen skal i dp 1 nov Vil gerne have nov-dec til at køre ind da dec generelt er en lorte måned at køre sit barn ind jo..først kommer de afsted, så er der juleferie og så har de glemt alt igen og man skal starte heeelt forfra..nej tak

Så hellere god tid til indkøring.
Keder mig på barsel den her gang....synes det var sjovere første gang.
Både fordi jeg i ferien slet ikke har slappet med med William hjemme i 6 uger og så med hende.
Tiden går hurtigt alligevel godt nok. Men har sjældent bil hjemme fordi vi går og vneter på en nyistandsat bil skal synes og det tager 1700 år. Så er fanget ude på bøhlandet og snakker tit kun med min datter hele dagen. ÆV.
Sidste gang fik jeg da min bil hver dag, kunne køre når jeg ville og besøge dem jeg kendte på barsel. Og hvor jeg i øvrigt hyggede mig med 2 veninder og ders unger som var næsten lige gamle.
Så alt i alt er det en drøn kedelig og meget hårdere barsel den her gang. Ingen tid til lure om dagen da hun generelt ikke sover meget i løbet af dagen og så skal man jo lige herind og se, vaske tøj, rydde op, lægge på pldas, hænge op, støvsuge osv.

Så kan nogle dage godt glæde mig til at komme afsted på arbejde, for savner samværet med andre og kan sådan set godt lide mit job.

Det er sandt hvad de siger, man skal nyde 1 barn, tiden alene, roen, hyggen osv, for de andre er slet ikke det samme....
Anmeld