(februar) Back to Work.....sooooon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. august 2009

MoarLK

Ej hvor går tiden bare hurtig - jeg skal tilbage til arbejdet alleredet om 2½ mdr.
Jeg kan huske det, som det var igår at jeg fødte lille Lotus - og lige pludselig er hun 6 mdr gammelt. Kan sidde selv og vende fra ryg til mave og omvendt - er god til at spise grød og er en meget veltilpas lille pige. 
Kan dog trøste mig selv med at manden, så skal gå hjemme med hende i 2½ mdr efter at jeg er startet på arbejde.
Gabbbbbb hvor jeg bare ikke gider at starte på arbejde igen............

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Muffinmus

Nårh hvor er hun sød på de  billede:-)
Jamen jeg skal starte 1 januar, tøsen skal i dp 1 nov Vil gerne have nov-dec til at køre ind da dec generelt er en lorte måned at køre sit barn ind jo..først kommer de afsted, så er der juleferie og så har de glemt alt igen og man skal starte heeelt forfra..nej tak
Så hellere god tid til indkøring.
Keder mig på barsel den her gang....synes det var sjovere første gang.
Både fordi jeg i ferien slet ikke har slappet med med William hjemme i 6 uger og så med hende.
Tiden går hurtigt alligevel godt nok. Men har sjældent bil hjemme fordi vi går og vneter på en nyistandsat bil skal synes og det tager 1700 år. Så er fanget ude på bøhlandet og snakker tit kun med min datter hele dagen. ÆV.
Sidste gang fik jeg da min bil hver dag, kunne køre når jeg ville og besøge dem jeg kendte på barsel. Og hvor jeg i øvrigt hyggede mig med 2 veninder og ders unger som var næsten lige gamle.
Så alt i alt er det en drøn kedelig og meget hårdere barsel den her gang. Ingen tid til lure om dagen da hun generelt ikke sover meget i løbet af dagen og så skal man jo lige herind og se, vaske tøj, rydde op, lægge på pldas, hænge op, støvsuge osv.
Så kan nogle dage godt glæde mig til at komme afsted på arbejde, for savner samværet med andre og kan sådan set godt lide mit job.
Det er sandt hvad de siger, man skal nyde 1 barn, tiden alene, roen, hyggen osv, for de andre er slet ikke det samme....

Anmeld

12. august 2009

Mca<3

Jeg skal på arbejde igen 6 april ,,  Har ønsket vuggestue på 1 marts . Jeg er glad for der er så længe til , hold da op , med det natteroderi vi kører ville jeg ikke kunne starte på job foreløbig ..  Jeg er også glad for mit job og tager ofte ned og besøger dem   Alex er mit sidste barn så det skal bare nydes fuldt ud ,,

Anmeld

12. august 2009

MoarLK

Lotus er min nr. 2 og jeg nyder fuld ud at være hjemme med hende.
Synes med min ældeste datter gik tiden meget langsomt, da jeg på det tidspunkt var igennem en skilsmisse.
Så det var en meget dum periode for mig, og var glad for at starte arbejde igen.
Tag ikke fejl af at jeg er glad for mit nuværende arbejde - savner da mine kollegaer og de stunder på vejen hjem i bilen hvor man er alene - der hvor jeg bare kan være mig og kun mig.
Kunne dog godt havde ventet med at komme tilbage, men det tillader vores budget konto bare ikke!
Vi sidder i hus og der skal der 2 fulde indkomster til at holde kørende.......

Anmeld

12. august 2009

Mca<3

Khanh skriver:

Lotus er min nr. 2 og jeg nyder fuld ud at være hjemme med hende.
Synes med min ældeste datter gik tiden meget langsomt, da jeg på det tidspunkt var igennem en skilsmisse.
Så det var en meget dum periode for mig, og var glad for at starte arbejde igen.
Tag ikke fejl af at jeg er glad for mit nuværende arbejde - savner da mine kollegaer og de stunder på vejen hjem i bilen hvor man er alene - der hvor jeg bare kan være mig og kun mig.
Kunne dog godt havde ventet med at komme tilbage, men det tillader vores budget konto bare ikke!
Vi sidder i hus og der skal der 2 fulde indkomster til at holde kørende.......

Vi har faktisk heller ikke råd til at jeg går så længe hjemme  Men når man trækker vuggestue pladsen fra og sparer lidt så håber jeg det går

Anmeld

12. august 2009

Muffinmus

Tanja.. skriver:

Vi har faktisk heller ikke råd til at jeg går så længe hjemme  Men når man trækker vuggestue pladsen fra og sparer lidt så håber jeg det går

Lige præcis, vores hus og 2 biler trækker også godt..faktisk har vi flere biler, men kun nogle min mand kører
Så det er dyrt at gå på barsel og nu stopper lønnen for mig, dagpenge juhuuuu.
Nå, men igen, vi sparer jo 2200 kr om måneden ved at jeg ikke starter nu(passer ikke helt med rabat), men det tæller da for en del.

Anmeld

12. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg skal starte på arbejde 1/1-2010 og så har min mand barsel hele januar. Lina skal starte i vuggestue 1. februar, hvor jeg holder noget ferie og kører hende ind. Vi havde ingen problemer med, at kører Luka ind i vuggestue og håber lidt det bliver det samme.

Jeg ville rigtig gerne have gået hjem noget længere tid, men det tillader økonomien ikke. Det er rigtig hårdt for os når jeg går på dagpenge. Jeg får heldigvis fuld løn i 1/2 år.

Jeg nyder min barsel SÅ MEGET, men det er slet ikke som med Luka. Der havde vi bare ham, at tage hensyn til. Jeg synes, at denne her gang er der mange praktiske ting såsom aflevering af Luka i vuggestue, tøjvask, rengøring, indkøb. De praktiske ting var der også sidste gang, men det er bare på en anden måde. Jeg giver Maria ret i, at man bare skal nyde barslen med nr. 1 og at det ikke er det samme som med nr. 2.

Kh.

Katja

Anmeld

13. august 2009

MoarViborg

Khanh skriver:

Ej hvor går tiden bare hurtig - jeg skal tilbage til arbejdet alleredet om 2½ mdr.
Jeg kan huske det, som det var igår at jeg fødte lille Lotus - og lige pludselig er hun 6 mdr gammelt. Kan sidde selv og vende fra ryg til mave og omvendt - er god til at spise grød og er en meget veltilpas lille pige. 
Kan dog trøste mig selv med at manden, så skal gå hjemme med hende i 2½ mdr efter at jeg er startet på arbejde.
Gabbbbbb hvor jeg bare ikke gider at starte på arbejde igen............

Allerførst: SUPER godt billede!! Er du sådan lidt amatørfotograf i fritiden?? Synes mange af dine billeder ser meget prof ud Jeg ønsker mig et nyt og rigtig godt kamera, man kan godt se forskel på billeder taget med et godt kamera og dem der er taget med et semi godt som mit!

Mht. barsel så har jeg taget et helt år, hvilket jeg er rigtig glad for, især fordi Maya er min første! Jeg skal starte igen d. 22. marts - Mayas 1 års fødselsdag!

Anmeld

13. august 2009

MoarLK

Trineviborg skriver:

Allerførst: SUPER godt billede!! Er du sådan lidt amatørfotograf i fritiden?? Synes mange af dine billeder ser meget prof ud Jeg ønsker mig et nyt og rigtig godt kamera, man kan godt se forskel på billeder taget med et godt kamera og dem der er taget med et semi godt som mit!

Mht. barsel så har jeg taget et helt år, hvilket jeg er rigtig glad for, især fordi Maya er min første! Jeg skal starte igen d. 22. marts - Mayas 1 års fødselsdag!

Hej Trine, 

Tak tak, de billeder jeg har lagt op som er i sort/hvid er taget af min venninde som er pro fotograf.   http://www.rinajo.dk/index2.php

De billeder som er i farver er enten min mand eller mig som har taget. 
4 dage efter at Lotus var født gik min kære mand ud og købte en rimelig god kamera - han var blevet træt af vores gamle som var mindre god!

Det var en lille kostbar investering, men er super glad for at vi fik købt nyt
kamera.
Vi købte vores her. http://www.kamerahuset.dk/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2009

Muffinmus

enig, et godt kamera er bare super....fik også min mand overtalt til at købe et nyt. Hos pixmania- et Olympus sz 950 eller sådan noget..så lækkert og atger super billeder og har super godt zoom( 20x zoom) så man kan tage de bedste billeder på lang afstend...gør en kæmpe forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.