Emmaljunga med drejhjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. maj 2014

Maja91

Hej kvinder!

er der nogle af jer det har denne fine barnevogn ? Og ar erfaringer om den ?

Og er der nogle der kender prisen samlet med vogn stel og lift ? Synes bare ik jeg kan finde det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Maja91

Og stellet må gerne være sort

Anmeld

18. maj 2014

Maja91

18. maj 2014

Bell'star

Jeg har den, bare i Farven Navy. Og jeg ELSKER den!!

Den er simpelten så god st køre med, og det er så nemt at komme alle steder, med de hjul

Det eneste problem vi har er, at man ikke kan hænge en fyldt pusletaske (der ikke er Emmaljungas egen model) på styret, uden at stellets fjedre går i stykker i længden.
Men vi har også meget i pusletasken når den er fyldt

Kan ikke huske præcis pris, men vi gav omkring 10.000kr, nok lidt under, for alt samlet, barnevogn, drejehjulsstel (i aluminium godt nok, ikke sort) lift, regnslag og pusletaske.

Og det var LIGE da de hjul var kommet ud, (så måske det er lidt billigere nu, aner det ikke) vi så tilfældigt en prøvemodel, som en sælger havde med til demonstration for medarbejderne den dag vi var ude og kigge barnevogn, og så måtte vi bare eje

Anmeld

18. maj 2014

Michelle88

Min søster bor inde i byen og har sådan en med drejehjul og hun elsker den. Mener hun gav omkring 7-8000 (det var med pusletaske), den var sat ned med 1000kr. Pga udsalg.Vi bor ved siden af en skov og fik afvide at vi skulle vælge en uden drejehjul, da den ikke er så god til den slags terræn. Stellet på den med drejehul fylder os mere i bilen, da det er lidt længere.

Anmeld

18. maj 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg har præcis den barnevogn på billedet
og kan kun anbefale den den er super nem at køre med og så er det bare en lækker vogn :-)
og så syntes jeg farven er super fed ;-)
barnevognen med s stel koster 8000kr
og liften koster 1400kr
men den er helt klart pengene hver :-)

Anmeld

18. maj 2014

Maja91

Er også bare blevet helt vild med den

har i nogle billeder af jeres vogn i brug ? det altid hyggeligt og se end de der opstillet reklame billdder

Anmeld

18. maj 2014

Bell'star

Maja91 skriver:

Er også bare blevet helt vild med den

har i nogle billeder af jeres vogn i brug ? det altid hyggeligt og se end de der opstillet reklame billdder

Det er godt nok ikk hele barnevognen man kan se, men det er de eneste jeg lige har med den på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2014

Frk. Petersen

Maja91 skriver:

Hej kvinder!

er der nogle af jer det har denne fine barnevogn ? Og ar erfaringer om den ?

Og er der nogle der kender prisen samlet med vogn stel og lift ? Synes bare ik jeg kan finde det

Jeg har ikke lige den, men har en emmaljunga med drejehjul som er lidt nyere, og vores er en kombivogn - den er vi utrolig glade for, kan bare IKKE anbefale at bruge deres quadrolift..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.