Synes I de navne klinger godt sammen?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
10 svar
2 synes godt om
18. maj 2014

SRP

Hej piger

Vi har en Emilie på 14 måneder og venter en lillebror om 14 dage (+/-). Han skal hedde Villum (tror vi). Hvad synes I om navnet Villum, og synes I det klinger godt med Emilie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

BabyMus

SRP skriver:

Hej piger

Vi har en Emilie på 14 måneder og venter en lillebror om 14 dage (+/-). Han skal hedde Villum (tror vi). Hvad synes I om navnet Villum, og synes I det klinger godt med Emilie?

Har selv Villum på min liste, synes det er fint og ja, jeg synes også det passer godt med Emilie. Emilie og Villum, det er da fint sammen.

Anmeld

18. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes også det passer fint sammen! Vh stine

Anmeld

18. maj 2014

Kløver

Synes de klinger fint sammen

Anmeld

18. maj 2014

Pigent

SRP skriver:

Hej piger

Emilie og Villum passer så fint sammen

Anmeld

19. maj 2014

SRP

Tusind tak for jeres svar Dejligt at høre jeres mening om navnene.

Anmeld

19. maj 2014

LinLin

SRP skriver:

Hej piger

Elsker Villum! Det var øverst på min drengeliste, men min mand var ikke vild med det...

Anmeld

19. maj 2014

Troldemommi

SRP skriver:

Hej piger

De passer fint sammen 

Monica 

Anmeld

19. maj 2014

mit1barn

Det er nogle søde navne sammen

Anmeld

20. maj 2014

Lunae

SRP skriver:

Hej piger

Synes Villum er super fint, men umiddelbart mener jeg ikke at navnene passer sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.