Fortæl-om-dig-selv-tråd :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
14 svar
6 synes godt om
17. maj 2014

A. Nonymsen

Ja jeg tænkte vi kunne fortælle lidt om os selv her...

Jeg er selv 26år og bor i Helsingør med min kæreste gennem 10år... Sammen har vi en datter på 2,7

Begge graviditeter er kommet i første cyklus...

til dagligt læser jeg til pædagog, og håber på at kunne følge mit studie under barsel så jeg ikke bliver forsinket... Min kæreste studere også...

hmm så kan jeg ikk lige finde på mere, hvis der er andet i vil vide så spørg

fortæl løs om jer selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Becks

Jeg er 30 år og single 

For 7 år siden fik jeg konstateret pcos i svær grad... Denne diagnose og at jeg ingen mand havde gjorde, at jeg for 4 år siden tog beslutningen om, at blive selvvalgt enlig mor 

Jeg har været igennem 8 forsøg siden august 2011 og dette er 4 gang jeg er gravid, jeg mistede i december 11, oktober 13 og i starten af 2014...

i denne graviditet, har jeg en helt anden ro på, og er mere sikker på, at det denne gang lykkedes...

jeg er uddannet sosuhjælper på 7 år og er ansat i et privatfirma 

Anmeld

17. maj 2014

A. Nonymsen

Becks skriver:

Jeg er 30 år og single 

For 7 år siden fik jeg konstateret pcos i svær grad... Denne diagnose og at jeg ingen mand havde gjorde, at jeg for 4 år siden tog beslutningen om, at blive selvvalgt enlig mor 

Jeg har været igennem 8 forsøg siden august 2011 og dette er 4 gang jeg er gravid, jeg mistede i december 11, oktober 13 og i starten af 2014...

i denne graviditet, har jeg en helt anden ro på, og er mere sikker på, at det denne gang lykkedes...

jeg er uddannet sosuhjælper på 7 år og er ansat i et privatfirma 

Spændende... Det må være noget af en beslutning at tage? 

Vi krydser alt hvad vi kan for at den bliver siddende denne gang

Anmeld

20. maj 2014

SanJose

Jeg er 21 år og bor på Fyn sammen med min kæreste på 26. Vi har ikke været sammen længe og graviditeten var overhovedet ikke planlagt, men sådan kan det jo gå. Vi er glade og håber det hele går glat. Har kun lige testet positiv i 3+5 i går. 

Til dagligt arbejder jeg med marketing og studerer ved siden af. Jeg vil gerne være så anonym som jeg overhovedet kan herinde, så jeg vil ikke gå mere i dybden nu. Men ellers, hvis der er noget I vil vide, må I hjertens gerne spørge. 

Anmeld

22. maj 2014

stjernehimmel

Halløj skønne piwer 

Jeg melder mig også forsigt ind....

Jeg har siden juli sidste år haft 3 bio(som jeg kender til), sidste gang var i april...

Men nu er testen positiv igen.. og NU blir blob siddende(siger jeg til mig selv)

Jeg er 33, bor tæt på skive i en lille by sammen med min kæreste på 31 år, og min datter på 8 år...

Vi har været sammen i 2 år, og gik igang med projekt baby sidste år i juli... hvor vi også købte hus, i hans fødeby...

Han er i militæret, og jeg studere.. og drømmer om at ende ud med at blive socialrådgiver.... om alt for mange år 

Anmeld

27. maj 2014

Mette og co

Så er jeg også med her åbenbart.

Testede positiv i går og er ca. 5+0 - meget surrealistisk, vi nåede ikke engang at gøre et reelt forsøg inden der var gevinst. Men vi vil selvfølgelig rigtig gerne og termin er ca. 27. eller 28. januar.

Min kæreste og jeg har i forvejen en dejlig søn, der bliver 3 år til juli. Jeg er 26 og bliver uddannet som pædagog om 14 dage - pludselig blev det svært at koncentrere sig om at få lavet den bachelor helt færdig...

Der er endnu ikke nogen foruden os selv der ved det, så hvis nogen kender mig må de meget gerne holde det for dem selv noget tid endnu.

Anmeld

29. maj 2014

Sara-t

Hej alle. Jeg melder mig også gerne ind  Dette er første graviditet, efter længere fertilitetsbehandling, så YAY endelig lykkes det. Er sat til den 22.01.15, på min mands fødselsdag .

Jeg skal til første tryghedsscanning D. 12.06, håber på at se et lille hjerteblink 

Anmeld

16. juni 2014

fru holm

Hej  

Jeg er 26 år. 

Bor lidt uden for horsens med min mand og mine hunde. 

Jeg venter vores første barn og har termin 30/1-15, min mand har en datter i forvejen.

jeg håber på at skal starte på pædagog uddannelsen i september

Anmeld

25. juni 2014

Maja-Nadia

Hej 

jeg er ikke så tit på bruger mest vores face book

men er næsten 34 år og bor sammen med min mand igemmen 15 år 

og venter vores barn nr 4 D.1-1-15 

vi ha sammen den datter på 13 og søn på 12 og datter på 3 og to hunde bor i Aalborg gug 

Anmeld

27. juni 2014

marieo

Hej Alle

Jeg vil også være rigtig med 

Jeg er 26 år, socialrådgiver og venter mit første barn. Skal dog være alene, da faren ikke ønsker kontakt.

har voldsomt meget kvalme, og håber virkelig snart det går over, for kan ingenting for tiden, så dagen går mest på sofaen, og hvor er det dog kedeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.