Gravid og bløder:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2014

Chewy

Hej piger

ja som overskriften siger så er jeg begyndt at bløde, sådan lidt som var det min mens. Testede positivt på en clearblue i torsdags hvor den var super positiv men igår eftermiddag havde jeg så en pletblødning. Det blev så mere og mere og nu har jeg en blødning der svarer meget godt til når jeg har mens. Bløder ikke så meget. Jeg har haft på fornemmelsen at jeg var gravid og har haft mens murren i snart 2 uger. Dem har jeg stadig og de er faktisk de samme. Har hverken mere eller mindre ondt nu selvom jeg bløder. 

Tror I jeg er ved at abortere? 

Jeg har en mild PCO så har selv tænkt at det måske er min krop der er forvirret og har sat en blødning igang nu hvor homonerne er steget i kroppen i forbindelse med graviditeten. 

Åh ha, håber stadig det lille spir er der inde og har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Muhmi

Det lyder desværre rigtig meget som en spontan abort..

Prøv at teste igen 4-5 dage efter du har blødt.

Kæmpe kram! 

Anmeld

17. maj 2014

Chewy

Muhmi skriver:

Det lyder desværre rigtig meget som en spontan abort..

Prøv at teste igen 4-5 dage efter du har blødt.

Kæmpe kram! 

Tusind tak for svar. Og får krammer. Trænger jeg til!

Har tænkt på om jeg skulle prøve at teste igen i dag for at se om testen er blevet svagere? Hvis den ikke er tænker jeg der kan være håb endnu. 

Anmeld

17. maj 2014

JH12

Først kæmpe kram
Det er en mega frusterende situation og hvis jeg var dig ville jeg snakke med lægen i håb om han/hun ville sende sig til en scanning og ellers ville jeg selv betale mig fra en..

Jeg stod i samme situation i januar måned, jeg blødte meget lidt og mest kun når jeg tørrede mig..
Min læge ville ikke hjælpe, så jeg betalte selv for en scanning og det vidste sig som en MA..
Jeg fik afvide jeg ikke skulle teste de første par uger da der stadigvæk kunne være forhøjet graviditets tal. (Jeg fik medicinsk abort)

Håber dit lille spir bliver siddende og at det ikke er samme situation som mig.

Anmeld

17. maj 2014

Chewy

JH12 skriver:

Først kæmpe kram
Det er en mega frusterende situation og hvis jeg var dig ville jeg snakke med lægen i håb om han/hun ville sende sig til en scanning og ellers ville jeg selv betale mig fra en..

Jeg stod i samme situation i januar måned, jeg blødte meget lidt og mest kun når jeg tørrede mig..
Min læge ville ikke hjælpe, så jeg betalte selv for en scanning og det vidste sig som en MA..
Jeg fik afvide jeg ikke skulle teste de første par uger da der stadigvæk kunne være forhøjet graviditets tal. (Jeg fik medicinsk abort)

Håber dit lille spir bliver siddende og at det ikke er samme situation som mig.

Tusind tak for svar og kram. 

Tog en test igen nu her som pludselig var negativ så ingen baby til os i denne omgang

Synes det er utroligt man to dage i streg kan stå med en bragede positiv test og så nu pludselig er den negativ...

Nå, vi må prøve igen! 

Anmeld

17. maj 2014

JH12

Chewy skriver:

Tusind tak for svar og kram. 

Tog en test igen nu her som pludselig var negativ så ingen baby til os i denne omgang

Synes det er utroligt man to dage i streg kan stå med en bragede positiv test og så nu pludselig er den negativ...

Nå, vi må prøve igen! 

Jeg håber hurtigt der vil være gevinst igen...

Anmeld

18. maj 2014

Chewy

JH12 skriver:

Jeg håber hurtigt der vil være gevinst igen...

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.