Nogen sagsbehandlere tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
A&F skriver:

Ja, derfor er du nødt til at høre kommunen ad omkring det for at være på den sikre side. Det kan nemlig være at din situation ikke ligner en andens . Det er en vurderingssag

ja...

som sagt er jeg bare nervøs for hvad svar jeg vil få...

vi kunne virkelig godt bruge en ny bil, mens vi stadig kan få bare en lille smule for vores nuværende... og mens den model og størrelse vi søger stadig er på markedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

A&F

Wampires skriver:

ja...

som sagt er jeg bare nervøs for hvad svar jeg vil få...

vi kunne virkelig godt bruge en ny bil, mens vi stadig kan få bare en lille smule for vores nuværende... og mens den model og størrelse vi søger stadig er på markedet...

Ja det forstår jeg godt. Men fortæl dem om jeres situation. Den skal de også lægge vægt på før de beslutter sig.

Anmeld

17. maj 2014

Wampires

A&F skriver:

Ja det forstår jeg godt. Men fortæl dem om jeres situation. Den skal de også lægge vægt på før de beslutter sig.

ja, som sagt så skriver jeg til dem pr. email fremfor et telefonopkald da de så oftere sørger for at deres svar det rigtige fremfor noget de mener vist nok er rigtigt

et skriftligt svar kan jeg også efterfølgende bruge som bevis for at jeg har undersøgt tingene inden jeg gør noget...

har desværre ikke de bedste erfaringer med kommune og penge

Anmeld

17. maj 2014

A&F

Wampires skriver:

ja, som sagt så skriver jeg til dem pr. email fremfor et telefonopkald da de så oftere sørger for at deres svar det rigtige fremfor noget de mener vist nok er rigtigt

et skriftligt svar kan jeg også efterfølgende bruge som bevis for at jeg har undersøgt tingene inden jeg gør noget...

har desværre ikke de bedste erfaringer med kommune og penge

Det synes jeg lyder fornuftigt. Ja mange har desværre dårlig erfaring med rådgivning og lignende fra kommunen . 

Anmeld

17. maj 2014

Wampires

A&F skriver:

Det synes jeg lyder fornuftigt. Ja mange har desværre dårlig erfaring med rådgivning og lignende fra kommunen . 

Ja det er desværre endt med så stor en gæld af boligsikring at der går omkring 3-4 år førend det er ude af verden igen så det er noget jeg kan blive mindet om hver eneste måned i netbank...

Anmeld

17. maj 2014

A&F

Wampires skriver:

Ja det er desværre endt med så stor en gæld af boligsikring at der går omkring 3-4 år førend det er ude af verden igen så det er noget jeg kan blive mindet om hver eneste måned i netbank...

Ej hvor tarveligt! Fik du aldrig klaget?

Anmeld

17. maj 2014

Wampires

A&F skriver:

Ej hvor tarveligt! Fik du aldrig klaget?

der var ikke noget at klage over...

de skiftede over fra kommunen til Udbetaling Danmark og derfor opstod der kommunikationsmangel undervejs så en note ikke blev opfulgt af en aktion som vi var blevet lovet af en sagsbehandler udenfor det område...

og ja så fik vi udbetalt forkert beløb og endte med at skulle tilbagebetale 1½ års boligsikring fordi de mente vi bevidst havde angivet forkert beløb...

tro mig idag sørger jeg for at få ALT om ændringer på skrift... jeg følger op 3 dage efter et opkald hvis jeg ikke får brev om at jeg har haft ringet og ændret beløbene og der har været nyvurdering osv...

men midt i kaos af at være førstegangs forældre, problemer med hans sutteteknik, og en kæreste der lige skulle kastes rundt i systemet for at stressteste ham oven i han gik på psykitarien til behandling med terapi og medicin ja så endte vi med ikke at få fulgt ordentligt op på det...

Anmeld

17. maj 2014

A&F

Wampires skriver:

der var ikke noget at klage over...

de skiftede over fra kommunen til Udbetaling Danmark og derfor opstod der kommunikationsmangel undervejs så en note ikke blev opfulgt af en aktion som vi var blevet lovet af en sagsbehandler udenfor det område...

og ja så fik vi udbetalt forkert beløb og endte med at skulle tilbagebetale 1½ års boligsikring fordi de mente vi bevidst havde angivet forkert beløb...

tro mig idag sørger jeg for at få ALT om ændringer på skrift... jeg følger op 3 dage efter et opkald hvis jeg ikke får brev om at jeg har haft ringet og ændret beløbene og der har været nyvurdering osv...

men midt i kaos af at være førstegangs forældre, problemer med hans sutteteknik, og en kæreste der lige skulle kastes rundt i systemet for at stressteste ham oven i han gik på psykitarien til behandling med terapi og medicin ja så endte vi med ikke at få fulgt ordentligt op på det...

Okay, hvor belastende for jer ven. Håber det bliver bedre med tiden

Anmeld

18. maj 2014

Wampires

A&F skriver:

Okay, hvor belastende for jer ven. Håber det bliver bedre med tiden

Mange tak

det ser lysere ud og har lavet frivillig afdragsordning med SKAT så vi får det væk fremfor at det vil stå bare og trække renter...

Anmeld

18. maj 2014

Hullabullabulla

Uden at have forstand på det vil jeg tro, at selvom i køber en bil på afbetaling vil den stadig tælle som formue, da i jo er ejere af bilen (godt nok også af gælden) - og dermed har en formue. Det samme gør sig gældende med fast ejendom, selvom man køber et hus som er 100 % belånt, har man stadig en formue.. Men igen har ikke forstand på det, det var bare min umiddelbare tanke

for at jeg tager fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.